11 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben nu 8 weken zwanger en ik voel me met vlagen flink beroerd en moe. Eerste zwangerschap nergens last van. 😅

5 maanden geleden

Hey ja ik ben inmiddels 15 weken van Baby2 🥰 In hey 1e trimester was ik net als de eerste keer hondsmoe maar verder niet misselijk gelukkig! Ik merk dat ik veel minder bezig ben met "zwanger zijn", maarja we hebben dan ook een dreumes rondkruipen die wel veel aandacht nodig heeft! Lopen doet ze nog niet dus ook veel tillen... hopelijk gaat ze snel aan de wandel dat scheelt mij een hoop gesjouw haha!

5 maanden geleden

Yes! Pril zwanger, 6+4, ben goed misselijk geweest zeg. Pffff.. en wat moe. Maar t is nu aardig onder controle lijkt t.

5 maanden geleden

8 weken en 1 dag, vooral moe en voor de rest valt het wel mee (tot nu toe)

5 maanden geleden

13 weken zwanger van baby2❤️ wat meer moe dan bij mijn eerste, verder prima! Tijd gaat voor mijn gevoel sneller omdat het drukker is in huis

5 maanden geleden

34 weken zwanger van baby 2 en deze x een meid! Mijn zoontje is 15 mei 1 geworden. Hoe ik me voel? Heeeeeel erg moe haha

5 maanden geleden

Een beetje een off topical vraag, maar wij willen ook weer proberen voor een 3e. Echter ben ik al bijna 2 jaar niet ongesteld geweest en geef nog borstvoeding. Hadden jullie al weer een cyclus?

5 maanden geleden

30 weken zwanger van baby 3. Lijf heeft het er zwaar(der) mee maar tijd gaat super snel !!

5 maanden geleden

Reactie op Januari baby

Een beetje een off topical vraag, maar wij willen ook weer proberen voor ee ...
Hier zelf geen ervaring mee maar ik ken meerdere moeders waarbij de cyclus ook pas weer opgang kwam 2 a 3 maanden na het stoppen met borstvoeding. Maar je kunt altijd even met de huisarts bellen om voor de zekerheid navraag te doen😊

5 maanden geleden

Hier zou ik net weer de medische molen in voor nummer 2 en toen twijfelde de arts al. Twee weken later getest en nu blijk ik toch zwanger te zijn. Heel fijn zo zonder hormonen en medicatie in te hoeven nemen. Over 2 weken heb ik de eerste echo. Ben benieuwd😁