9 Reacties
9 maanden geleden
hier eet ze ook slecht. geef nog borstvoeding, maar overdag drinkt ze dat echt nauwelijks meer. en brood at ze super goed, maar nu ook minder ineens..hetzelfde voor avondhapje 🤷🏼♀️ geen idee wat het is. ze jammert ook best veel overdag. missch komen er kiezen door ofzo, anders weet ik het ook niet
9 maanden geleden
Reactie op Rizzerd
hier eet ze ook slecht. geef nog borstvoeding, maar overdag drinkt ze dat e ...
Ja hier ook een stuk meer jammeren! Wij dachten ook aan tandjes of misschien juist de behoefte aan zelf eten. Savonds at hij dus amper en ik heb hem maar wat maisstengels gegeven, dan at hij nog “iets”. Maar die gingen er als zoete koek in. Daarna stuk peer in zijn handen en daar kauwde hij ook op. Floepte wel halve tijd uit zijn mond, maar toen dacht ik; huh wil jij gewoon iets anders proberen? Zoektocht is het…
9 maanden geleden
Reactie op Roos3428
Die groenten laten staan is zeker herkenbaar. heb nu ook maar weer een paar ...
Ja ik twijfelde ook om weer even terug te grijpen op 6+ en dan maar weer een andere keer 8+ te proberen. Eerst at hij die spaghetti prima en nu nog niet eens de helft op. Telkens kokhalzen. En idd herkenbaar: vooral de aardappel vindt hij heel ingewikkeld
9 maanden geleden
ja hier hetzelfde. Vooral het fruit en de laatste fles laat ze vaak veel van staan. Ergens dacht ik omdat ze steeds minder hard groeien en dus minder behoefte hebben aan eten. En daarnaast ook eenkenniger worden en dus duidelijker aangeven wat ze wel of niet lekker vinden en dus die stukjes ook maar niks vinden ineens.