750 Reacties

茅茅n jaar geleden

Jack in Disney!! Eerste tripje als gezin, was een hele beleving馃槤鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Ons lieve blijehoofdje Jaxx, alweer ruim 4 maanden. Gaat weer veeeeeel te snel !!!!

茅茅n jaar geleden

Als je in een zoom vergadering zit en de hele tijd iemand naast je hoort kraaien (ze was wat eerder wakker dan verwacht馃檲) en elke keer als je oogcontact maakt, krijg je deze blik馃槀 dan smelt je toch? Wat een heerlijke afleiding

茅茅n jaar geleden

Wanneer hij en jij zich niet lekker voelen maar toch weet ie een glimlach naar voren te toveren 馃グ馃槏

茅茅n jaar geleden

Heerlijke pretletter馃グ 4,5 maand alweer

茅茅n jaar geleden

Eerste hapje 馃榿

茅茅n jaar geleden

Afgelopen donderdag alweer 4 maandjes jong 馃挋

茅茅n jaar geleden

Afgelopen zaterdag 5 maandjes oud 馃グ馃

茅茅n jaar geleden

Vandaag precies 4 maanden 馃グ

茅茅n jaar geleden

20 weken 馃槏

茅茅n jaar geleden

Serious business hoor zo'n babygym haha

茅茅n jaar geleden

Die zijn allebei alweer een weekje door en inmiddels hard gegroeid en ik denk dat haar boventanden ook al onderweg zijn 馃槼

茅茅n jaar geleden

19 weken

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Elvira

Die zijn allebei alweer een weekje door en inmiddels hard gegroeid en ik de ...
Wat een mooie ogen 馃槏 Hier krijgt ze volgens mij ook dr boventandjes al bijna. Zit in elk geval enorm veel te bijten.. en als ze hetzelfde schema aanhoudt als dr grote zus, zouden die idd volgende week ergens door moeten komen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Wat een mooie ogen 馃槏 Hier krijgt ze volgens mij ook dr boventandjes al bi ...
Dankje 馃グ ze wordt een verleidster denk ik haha. Poeh jouw dochters zijn ook al zo snel dus! Hebben ze van hun boventanden meer last (gehad) dan van de ondertanden?

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Elvira

Dankje 馃グ ze wordt een verleidster denk ik haha. Poeh jouw dochters zijn o ...
Voor nu valt het mee, ze zit alleen veel te bijten en had beetje zure poep. En ook wat koorts gister, maar kan ook van de vaccinatie zijn. Bij de oudste viel het best mee altijd met tandjes, maar dat was sowieso een hele makkelijke baby. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan

茅茅n jaar geleden

Jack 19 weken馃馃徏馃馃徏馃馃徏

茅茅n jaar geleden

Ons kleine vriendje 20 week 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Onze spetter vandaag alweer 20 weken bij ons馃グ

茅茅n jaar geleden

Onlangs zelf foto's gemaakt van mijn dochters, Eleanor bijna 2.5 jaar en Leah bijna 5 maanden oud鉂わ笍