8 Reacties

3 jaar geleden

Simpel maar effectief. Mijn oudste vond het geweldig vanaf 8/9 maanden. Erg goed voor de fijne motoriek ze gebruikten het ook op de babygroep van de kinderopvang.

3 jaar geleden

Loopy links zijn superhandig. Je kan speelgoed aan je maxi cosi etc. vastmaken, maar de links dienen ook direct als speelgoed. Onze dochter heeft er zich tig maanden mee vermaakt en ik gebruik ze nog steeds om een tas mee aan de kinderwagen te hangen 😅.

3 jaar geleden

Wat een leuk topic ik volg mee. Mijn babymusthave is op dit moment de love to dream slaapzak. Ze vind inbakeren namelijk maar niks en ligt het liefst op de buik. Maar dst durf ik snachts niet, maar met dit slaapzakje gaat op de rug liggen ook redelijk.

3 jaar geleden

Babycoonie, een wollen cocon waar ze ingebakerd in kan slapen. Wol reguleert meteen de warmte, dus erg fijn in de nachten.

3 jaar geleden

Ze ligt hier in de Babycoonie. Op het Snoozz-nestje trouwens, een kussenhoes over het voedingskussen. Ook iets wat hier in huis heel veel gebruikt wordt!

3 jaar geleden

Bij ons hebben we een aantal musthaves 1. Inbakerslaapzak van puckababy 2. Reis ruismachine voor op de kinderwagen van het merk marpac hushh via Amazon (vooral veel bij de oudste gebruikt, soms nog steeds). 3. Ruismachine voor in de slaapkamers van het merk momcozy. Is de bedienen met een app via de telefoon, is tevens ook een nachtlampje die handig is in de nacht als je even snel een luier wil verschonen.

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Loopy links zijn superhandig. Je kan speelgoed aan je maxi cosi etc. vastma ...
Jaaa die heb ik van de week gekocht! Kende ze van mijn neefje en nichtje en vind ze top haha

2 jaar geleden

Mijn baby musthave op dit moment is zeker de boxmobiel. Hebben er een van Tiny love die je ook aan de wandelwagen of maxicosi kan vastmaken. Aan de onderkant is het zwart wit dus voor haar al super interessant. Het duurde een dag of 2 voordat ze hem echt doorhad maar nu lacht ze er naar en is ze compleet gefocust en verveelt ze zich veel minder in de box. Eerder was ze na 2 minuten al aan het huilen in de box en nu kan ze soms toch wel 15/20 minuten tevreden liggen en geluidjes maken en lachen. Heerlijk!