6 Reacties

9 maanden geleden

Ja laat even zijn oortjes controleren. Klinkt wel als oorontsteking. Als dat het niet is, kan het ook gewoon nog erge vermoeidheid zijn, zeker als hij de slaap niet te pakken krijgt. Ondanks dat hij zich beter voelt, heb je hem alsnog een zetpil gegeven? Dat zou ik nog eens proberen, wie weet voelt hij zich nog vervelend en heeft hij ergens pijn en kan dit het verminderen.

9 maanden geleden

hier was hetzelfde alle qua wenen bleek oorontsteking te zijn.. dankzij de buisjes beetje tegengehouden maar toch een kleine ontsteking

9 maanden geleden

Ik herken dit ook wel en hier bleken het idd oorontstekingen te zijn. Kwamen we steeds pas achteraf achter als er allemaal prut uit zijn oren kwam. Onze huisarts adviseerde niet zuinig te zijn met paracetamol en we hebben nu ook een recept voor xylometazoline gekregen voor als het weer opduikt

9 maanden geleden

hier ook net ziek geweest zo als jij beschrijft en nu gaat met ontlasting en overgeven ook weer goed maar hij is helemaal uit zijn doen. snachts slecht slapen en overdag niet naar zijn zin. ik heb dus geen tips, alleen herkenning.

9 maanden geleden

Hier hetzelfde geweest. Zelfde ziekte symptomen en daarna inderdaad weer hersteld, maar veel huilen. Hier is het intussen weer normaal, maar heeft wel een weekje aangehouden. Het was deels ook eten inhalen, ze wilde dag en nacht enorm veel hebben. Ik geef nog grotendeels bv, met af en toe een flesje kv, maar ze had opeens echt heel erg niet genoeg aan wat ik gaf. Dus de kv toen tijdelijk flink opgehoogd en dat ging beter, maar bleef verdrietig. Nu drinkt/eet ze weer normaal, slaapt ze weer normaal en huilt ze weer minimaal. 😅 Gelukkig!