13 Reacties

9 maanden geleden

zeker. lepel niet snel genoeg in zn mond is krijsen. hij heeft zn stem denk ik ontdekt en is echt boos zo een geluid maakt hij dan ook. net als een volwassenen gewoon haha. maar krijg niks gedaan. ik draai me om dan loopt hij te mompelen wat daarna overslaat in huilen etc. Ben ik even in de keuken moet hij meekijken. een draagzak vind ik niet fijn voor mn rug dus dat gebruik ik dan ook niet maar normaal tillen is ook nu best lastiger aan het worden gezien hij zwaarder begint te worden.

9 maanden geleden

Wij hadden dit vorige week bij ons zoontje. Past ook zo niet bij hoe hij normaal is. Na een week was het over. Geen idee wat het geweest is 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Poh, ja. Hebben we 2x gehad. Een keer rond de 7 maanden (duurde een week) en rond de 9 maanden (duurde 3 dagen). Die van 3 dagen was echt heel zwaar. Ook snachts moest ik haar toen de hele nacht vasthouden 😭. Het is gelukkig voorbij en nu is ze vrijwel de hele dag vrolijk 🥰

9 maanden geleden

Hier was dat ook een poosje, tot dat hij beter zelf kon zitten! Hij is niet heel actief qua rollen etc, hij kan het maar doet het weinig. Sinds hij kan zitten, zet ik hem neer met een kussen achter hem en vermaakt hij zich beter

9 maanden geleden

Is het misschien een oorontsteking? Mijn dochter was ineens ook veel aanhankelijker en mopperig, voor haar doen, en vooral in de nacht niet alleen willen slapen en dat bleek een dubbele oorontsteking te zijn...

9 maanden geleden

Hier ook een boze baby van 9 maanden. De hele dag wordt er gemopperd en momenteel voelt alles als een uitdaging. Loop ik de trap op nasr boven (bedtijd), dan wordt ze boos. Aankleedkussen - boos. Stoeltje - boos. Auto - boos. Buggy - boos. Weglopen - boos. Zelfs met eten wat voorheen favoriet was, wordt ze boos en draait ze zich weg en gaat headbangen. Heel pittig 😐

9 maanden geleden

met die lepel, kun je hem een lepel geven en voeden met een andere lepel. als je iets uit zijn hand pakt, kun je wrijven over de zijkant van hun handje, meestal opent het handje dan automatisch. Dan hoef je het niet letterlijk af te pakken. Het klinkt ook wel als slaaptekort, of misschien wilt hij meer eten.

9 maanden geleden

Zeker herkenbaar! Hier zit onze dame midden in een sprong + de slaapregressie. Het is echt even pittig en ik hoop dat het snel weer rustig is🫣

9 maanden geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

met die lepel, kun je hem een lepel geven en voeden met een andere lepel. ...
doet/deed ons zoontje ook precies zo... tweede lepel werkte niet, dan wilde hij ze beide. echt tot op het "overdrevene" af reageerde hij als ik de opnieuw wat op zijn lepel deed. hij wilde de lepel zelf vasthouden en tijdje leek het op z'n tandjes die doorkwam maar het bleef doorgaan. toen liet ik hem bij het laatste schepje zijn lepel houden, tijdje stug volhouden en eindelijk snapt ie m. als hij genoeg heeft gegeten pakt hij naar zijn lepel 😅

9 maanden geleden

Hoi! Ik herken dit heel erg bij onze dochter (nu 8 maanden) eigenlijk vanaf het begin al veel onrustig en ontevreden.. het lijkt nu ook weer erger te zijn. Al zoveel geprobeerd en proberen uit te zoeken.. Heeft jouw zoontje dit ook vanaf het begin? Onze dochter is met alles wat ontevreden en snel boos.. rollen lukt niet, zitten niet, hapjes herken ik jou verhaal hierboven compleet en ze heeft ook nooit bij ons willen zitten of liggen, meteen wurmen en overstrekken. Ze is bijna nooit echt tevreden :( doet zoveel pijn soms

9 maanden geleden

Reactie op Kobo94

Hoi! Ik herken dit heel erg bij onze dochter (nu 8 maanden) eigenlijk vanaf ...
Ja hier ook vanaf het begin. Ze zeggen dat het temperament is en nu al alles zelf willen doen.. ik moet zeggen dat opeens sinds een paar dagen ik verbetering zie… heel gek maar heel fijn na 8 pittige maanden

9 maanden geleden

Pff hier hetzelfde, al een paar dagen.. word er ondertussen helemaal gek van.. Eerst kon hij nog wel eens n tijdje lekker zelfs spelen. Nu begint hij al te huilen als ik hem neer leg.. eten is ook al dagen een drama, slaat alles uit mijn handen. Lekker kroelen wil hij eigenlijk ook niet want dan duwt hij zich weer weg.. maar als ik hem dan weg leg is t huilen 😭 Ik ben gewoon blij dat ik morgen ga werken en hij ff naar de opvang gaat🫣.. erg he 🤭

9 maanden geleden

Reactie op rosalie567

Ja hier ook vanaf het begin. Ze zeggen dat het temperament is en nu al alle ...
Ja horen wij ook veel inderdaad.. temperament en alerte baby. Wij zien opeens sinds deze week een verschil, ik hoop zo dat er een omslag is gekomen 🍀