7 Reacties

vorig jaar

Ik persoonlijk zou het niet doen want ook hier moet ze in zitten wat niet goed is voor de houding en heupen zelfde categorie als een loop stoel volgens mij. Maar kan het mis hebben

vorig jaar

Reactie op Leviatha

Ik persoonlijk zou het niet doen want ook hier moet ze in zitten wat niet g ...
Jaa klopt.. alleen vanaf wanneer zet je je baby dan in de eetstoel waar ze ook moet zitten. Ik gebruik nu de newbornset van stokke alleen merk ik dat ze steeds haar hoofd optilt ensoortvan wil zitten

vorig jaar

Wss, is het inderdaad niet zo goed, maar ik heb met mijn dochtertje al heel veel principes overboord gegooid.mijn oudste zoontje was een hele rustige relaxte vrolijke baby. Mijn dochtertje nu heeft mij al heel wat meer uitgedaagd. Ze is temperamentvol, zeer actief, en al van de geboorte onrustig, ze lacht gemakkelijk/huilt gemakkelijk. Een baby die niet graag baby wil zijn. Ze is nu 6 maand en kruipt al, en begint zich recht te trekken, maar geen intresse in gewoon zitten, want dan kan ze niet bewegen, dus dit kan ze nog niet. Dit alles is steeds met heel veel gejengel en frustratie. Wij hebben zo'n jumper en daar zit ze echt max een 20 min per dag in, verdeeld over meerdere keren, en het is voor ons echt een life saver. Daarin is ze gelukkig. Ze kan bewegen en ondertussen ons zien. In de relax zet ze zich recht, blijven liggen wil ze al heel lang ni meer, en in de eetstoel moeten wij steeds speelgoed blijven aanreiken en haar entertainen, en anders hangt ze echt aan ons been, en ze huilt veel. Dus als zo iets ons eventjes ademruimte geeft. Dan gooi ik ook dit principe overboord.

vorig jaar

Dit is heel slecht voor de heupen. Ik zou het persoonlijk niet doen. Lekker laten ontdekken vanaf de grond is altijd het beste.

vorig jaar

Het zou slecht zijn voor de heupjes. Maar onze 1e zoon (nu 3,5j) heeft hier ettelijke uren in doorgebracht en zich rot geamuseerd. Hij heeft 1 keer gerold en daarna nooit meer, boeide hem niet. Kroop direct, stapte op 14m en loopt nu als een klein jachtluipaard rond als de snelste van de klas 🙃 Onze tweeling van bijna 6m zit hier ook regelmatig in en vinden dit net zoals hun grote broer absoluut fantastisch. Als je hier niet mee overdrijft en je kindje er geen uren laat in zitten, zal dat wel allemaal heel goed meevallen 😉

vorig jaar

Wij raden als kinderfysio's deze ten alle tijden af. Aangezien het niet goed is voor de heup en rug ontwikkeling. Laat je kindje lekker op de grond spelen tot het eraan toe is. Er is ook een verhoogd risico op tenenlopen met dit soort dingen. Inprincipe dezelfde risico's als een loopstoel.

vorig jaar

We hebben zo iets gekregen. Ons oudste zoontje zat er af en toe eventjes in wanneer ik me klaar maakte. Zoontje vond het heel fijn. Maar het is inderdaad voor verschillende zaken niet goed. Als je er veel geld aan moet geven, zou ik het niet doen. Want ik zou het maar weinig gebruiken.