Hoi,
Mijn dochter was een lekkere bolle baby
Met 4 weken: 4980 gram
Met 8 weken: 6360 gram
Met 3 maanden: 7200 gram
Met 5 maanden: 8410 gram
Met 9 maanden 8570 gram
Ze is dus eigenlijk afgevallen. Ze werd van de week opgenomen in het ziekenhuis met een infectie aan haar oor. Toen hebben ze haar gewogen en ik schrok er eerlijk gezegd van.
De 1e 6 maanden dronk ze volledig borstvoeding af en toe een paar hapjes proeven, maar ze gaf er echt niks om.
Met 6 maanden begon ze wel iets beter hapjes te eten maar ging echt niet van harte, en nog steeds borstvoeding.
In november was ze 9 dagen ziek Met koorts waardoor ze bijna niks dronk en helemaal niks at. Ik zag toen ook echt aan haar dat ze wat was afgevallen. Maar ze is dus helemaal niet zo'n goede eter, vind vooral groente hapje vies. Maar drinken deed ze naar mijn idee wel altijd goed, nog ongeveer 5 x op een dag. Ze slaapt snachts door. Laatste voeding rond 8 uur en wakker meestal rond 9.
Ik ben nu begonnen met haar 1 x pap te geven, en nu ze stukjes krijgt begint ze wel beter te eten.
Ze kruipt ook nog niet, kan net pas een beetje zitten. En ook nog niet op haar voetjes staan. 7 maart is ze 10 maanden.
Je ziet ook gewoon dat ze niet meer zo'n spekkie is, ze was eerst wel heel bol, maar nu helemaal niet meer, nu is ze zelfs iets onder de 0 lijn en eerst boven de +2.5
Iemand dit ook gehad? Ik voel me schuldig alsof ze niet genoeg eet:(