16 Reacties
7 maanden geleden
Ik vraag me hetzelfde af, volgens mij gaat t om lopen en niet om leeftijd, maar dat terzijde, haha.
Ik heb shoesme schoenen gekocht, zijn superfijn maar wel prijzig. Gekozen voor de dunnere zool. Zal straks even een foto zoeken.
Als jouw kindje nog niet loopt zou ik denk ik gewoon leren soepele slofjes halen met een iets dikkere zool. 😊
7 maanden geleden
Als ze nog niet loopt zou ik er niet veel geld aan uitgeven. Mijn zoontje loopt ook nog niet maar heeft soms wel schoentjes van de Etos aan ipv slofjes. Was iets van een tientje en lekker makkelijk aan en uit te doen en staan leuk maar als hij gaat lopen krijgt hij betere schoene
7 maanden geleden
Hmm onlangs mij ingelezen hierover en besloten om het nog uit te stellen vooral totdat onze dochter echt uit haar kinderwagen wil om buiten te lopen.
Dus rare eis van KDV wel.
Maar goed als het zo ver is, wordt door kinderfysiotherapeuten aangeraden om dan pas schoentjes te kopen om zo aansluitend mogelijk te maken zowel qua lente als breedte (super belangrijk), soepele zool, ademend etc.
7 maanden geleden
Reactie op Kamila92
Hmm onlangs mij ingelezen hierover en besloten om het nog uit te stellen vo ...
Dankjewel. Vooral ook omdat ze in deze groep naar buiten gaan. Met kruipen ook prettiger dan sokken over de straat 🤷♀️
Zelf had ik zelfde idee als jij pas schoentjes aan als ze kan lopen ☺️
7 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Ik vraag me hetzelfde af, volgens mij gaat t om lopen en niet om leeftijd, ...
Zal idd gaan kijken dan naar slofjes… ze kan nog niet lopen… staat wel tegen alles aan nu, maar geen idee wanneer het dan lopen gaat worden 😅
7 maanden geleden
Reactie op YvOnnnek
Ik ben wel benieuwd waarom ze schoenen aan moeten als ze 1 zijn.
Omdat ze naar buiten gaan in die groep en dan zou het fijner zijn 🤷♀️
7 maanden geleden
Reactie op Tassie1980
Omdat ze naar buiten gaan in die groep en dan zou het fijner zijn 🤷♀️
Voor onze dochter hebben we buiten slofjes van celavi. Zolang ze nog niet loopt doen wij geen schoenen ivm de ontwikkeling van de voet. Met deze slofjes kan ze heerlijk buiten spelen
7 maanden geleden
Ik heb deze nikes van vriendin gekregen. Heel makkelijk aandoen en met zachte zool. Ze kan nog niet lopen. Ik vind ze ideaal
7 maanden geleden
Reactie op Wajomanza
Voor onze dochter hebben we buiten slofjes van celavi. Zolang ze nog niet l ...
Thanks! Leuke foto ook!
7 maanden geleden
Reactie op Crientjee
Ik vind de leren slofjes van lodger heel fijn. Gebruik die ook voor buiten
Top ook ff kijken
7 maanden geleden
Reactie op Suusjepuusje88
Ik heb deze nikes van vriendin gekregen. Heel makkelijk aandoen en met zach ...
Leuke foto!!
7 maanden geleden
Wij hebben schoentjes van shoesme gekocht. Zij hebben flexibele zooltjes speciaal voor de eerste schoentjes. Dat heet dan babyproof. De schoentjes zijn fijn aan te trekken en zoontje lijkt er ook goed op te kunnen stappen. Ook mede omdat hij op de opvang naar buiten gaat en daarnaast begint hij binnen ook met langs de meubels lopen en achter de loopkar lopen.
7 maanden geleden
Reactie op MMHB
Wij hebben schoentjes van shoesme gekocht. Zij hebben flexibele zooltjes sp ...
Thanks voor de tip!
7 maanden geleden
Reactie op Tassie1980
Zal idd gaan kijken dan naar slofjes… ze kan nog niet lopen… staat wel tege ...
Ja dat is lastig, kan best nog even duren maar ook heel snel gaan 😂 Ik heb schoentjes gekocht zodra ze stappen los ging zetten. Nu heeft ze ze nog niet vaak aan maar als we af en toe buiten een stukje lopen kan ze ook even oefenen met lopen op ongelijke tegels.
Shoesme hebben wel een speciaal kruipvoorkantje overigens, maar die schoenen zijn niet goedkoop en zou zonde zijn als ze eruit gegroeid is voor ze kan lopen denk ik dan toch?