45 Reacties

één jaar geleden

Ja dat kan zeker langer duren. Ik zelf bij 11+5

één jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap ook de placenta aan de voorkant en voelde ik haar echt pas bij 20 weken. Nu ook weer placenta aan de voorkant meer denk soms toch al zachtjes iets te voelen... Maar zo zacht, zouden ook mn darmen kunnen zijn 😅

één jaar geleden

Reactie op Mara1991

Ja dat kan zeker langer duren. Ik zelf bij 11+5
Dit kan helaas niet… zijn je darmen rond die tijd. Denk als je wel je kleine voelt dat je het verschil gaat voelen. Ik zie dat je nu rond de 16 weken bent dus het kan nu heel langzaam gaan komen!

één jaar geleden

Kan lang duren ja. Mijn eerste voelde eik bij 13 weken al, toen de placenta achter. Deze zwangerschap gister (17+3) voor het eerst de echte schopjes gevoeld. Daarvoor wel al gevoeld als ze aan de oppervlakte lagen of hun billen ofzo uit staken. Maar het kan zeker tot ruim voorbij de 20 weken duren voor je het voelt.

één jaar geleden

Reactie op Nina2624

Dit kan helaas niet… zijn je darmen rond die tijd. Denk als je wel je klein ...
Kan wel hoor, herkende het van m’n vorige zwangerschap 100%. En ze werden steeds intenser. Ook tijdens echo’s zag ik haar bewegen en voelde ik t

één jaar geleden

16 weken voelde ik de eerste schopjes, placenta ligt achter

één jaar geleden

Vorige keer met 18 weken, nu met 13 weken sterke vermoedens en met 13.6 wist ik het zeker, omdat ik rustig op bed lag met m’n hand op m’n buik en ik t tegen m’n hand aan voelde. Zo speciaal!

één jaar geleden

Ik heb de placenta ook voor en nog niks gevoeld. Ben nu ook pas 15 weken dus zal nog wel even duren

één jaar geleden

Heb precies hetzelfde maar de gynaecoloog zegt dat je het rond 20 weken wel kan gaan voelen

één jaar geleden

Bij m'n zoontje lag de placenta ook voor en voelde hem pas met 23 weken. Ervoor (rond 19weken mss 20) heeel soms en heel lichtjes. Nubheeft ze niet gezegd waar de placenta zit eigenlijk.

één jaar geleden

Vanaf 17+5

één jaar geleden

Reactie op FemFF

Kan lang duren ja. Mijn eerste voelde eik bij 13 weken al, toen de placenta ...
Wat grappig ik was gisteren ook 17+3! Ben je 7 mei uitgerekend? 😊

één jaar geleden

Voel de baby nu al 3 weken op en af ploppen. Ben nu 16+5

één jaar geleden

Reactie op Lkaydas

Bij mijn vorige zwangerschap ook de placenta aan de voorkant en voelde ik h ...
Ja ik heb dit nu dus ook, kan het niet goed uitleggen maar alsof er iets rommelt van binnen een beetje een wapperig gevoel ofzo😂

één jaar geleden

Mijn placenta ligt ook voor. Ben 19 weken voel nog niks. Vorige week hartje gehoord dus alles gaat wel goed

één jaar geleden

Reactie op Y1995

Wat grappig ik was gisteren ook 17+3! Ben je 7 mei uitgerekend? 😊
Klopt!

één jaar geleden

Ik ben 17.4 en placenta ligt voor. Voelde heel af en toe iets links en sinds gister avond voelde ik echt een paar keer goed leven rechts onder en vanmorgen weer. Dus denk dat t nu wel echt begint te komen.

één jaar geleden

Mijn placenta ligt ook voor maar voel de kleine al vanaf 16 weken. Is wel al de tweede dus herkende het meteen

één jaar geleden

Ik denk dat ik gister de baby voor het eerst heb gevoeld bij 17+1 😍