11 Reacties

2 jaar geleden
Ja hier ook een spuger. Uiteindelijk wordt het waterig met wat witte vlokken. Dan is de melk eigenlijk al verteerd volgens mij

2 jaar geleden
Maagzuur ruikt heel sterk zurig, dus dat zou je dan wel opgevallen zijn. Dit klinkt als (deels) verteerde melk.
Elke baby heeft in meer of mindere mate reflux, maar het klinkt niet alsof dit echt refluxziekte is. Een boertje dat dwars zit en dat daar een golf melk meekomt is best heel normaal.

2 jaar geleden
Waterig met witte vlokjes is idd al verder verteerde melk. Mijn zoontje is ook een spuger en hij varieert van mooie 'echte melk teruggeven' naar dikke pap, naar dat water met vlokjes en alles er tussen in. Mijn dochter die nu 2 is deed dit ook als baby. Dus klinkt niet abnormaal. 😅
Ook altijd leuk als ze zo plets een hele drets op de grond kotsen he. Ik krijg de kriebels van dat geluid 😅

2 jaar geleden
Reactie op HollyJolly
Waterig met witte vlokjes is idd al verder verteerde melk. Mijn zoontje is ...
Mijn hemel ja dat geluid! Echt vreselijk haha. Sta ook eerst even te huiveren voordat ik het lich aandeed om te kijken 😜 maar wel fijn dat het wordt herkend! Inderdaad benieuwd wanneer het bij jouw oudste stopte! Van mijn oudste zoon herken ik het namelijk helemaal niet

2 jaar geleden
Reactie op Xaya
Als je dit al eerder hebt meegemaakt. Wanneer stopte dit bij jullie hahah?
Hoe meer vaste voeding erin gaat hoe minder melk eruit komt 😅

2 jaar geleden
Reactie op Miems93
Mijn hemel ja dat geluid! Echt vreselijk haha. Sta ook eerst even te huiver ...
Ja echt even pauzeren van 'wait what' 🤣. En zoals hieronder hoe meer vaste voeding ze at, hoe minder ze begon terug te geven.
Ik weet niet meer exact wanneer het echt over was. Ik denk dat ze rond 9 maanden haar eerste echte buikgriep had dat het echt overgeefsel was ipv terug geven van melk? Ze was iig jonger dan een jaar denk ik.
Lekker smakelijk, hahaha 🤣