12 Reacties

2 jaar geleden
Ah goshie, kan me voorstellen dat je je klote voelt. Maar zoals hieronder ook gezegd; dit wilde je ook niet en het overkomt je ook zeker niet nog een x.
Hou je kleintje wel in de gaten, beter een x te vaak langs de dokterswacht dan te weinig.
Een vriend van ons heeft dit ook gehad, hun kleintje was nog wat jonger en bleek ineens te kunnen rollen. Het gaf hun veel rust toen ze in het ziekenhuis even is nagekeken (en alles was ok)

2 jaar geleden
Reactie op demamvan
Ik vind je geen slechte moeder 🩷 Je wilde ook niet dat dit zou gebeuren…
...
Ik heb contact gehad met de huisarts en ze gaf aan dat als hij bij bewustzijn is en lekker vrolijk is er niks aan de hand is.

2 jaar geleden
Ik heb dit voorgehad toen mijn zoontje nog geen maand was. Mits zijn jonge leeftijd toch meteen naar spoed geweest.
Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Je kan er enkel uit leren ☺️❤️

2 jaar geleden
Mijn vriend is met onze baby van de trap gevallen twee weken terug. Onze baby bleek een schedelbreuk en bloeding te hebben. We hebben vier nachten in het ziekenhuis moeten blijven waarvan eerste nacht intensive care 😭 maar zoals ik mijn vriend ook 10000 keer heb verteld, dit kan echt iedereen gebeuren, zo'n tel van een seconde dat je niet oplet. Dus voel je echt niet schuldig! En het kan erger. Blij dat jouw baby meteen ok was!

2 jaar geleden
Reactie op -Elvira
Zulke dingen gebeuren echt vaker dan je denkt ♥️ baby's kunnen heel veel he ...
Hij huilde en toen ik hem oppakte was het na 1 min alweer klaar. Na een beetje gejammer werd het weer een vrolijk mannetje en leek er niks aan de hand. Dit gebeurd nooit meer 😔

2 jaar geleden
Reactie op -Elvira
Jeetje wat heftig! Kan me voorstellen dat dat schrikken was. Hoe gaat het i ...
Was idd heel erg schrikken! Maar inmiddels gaat het weer goed. We moesten heel rustig aan doen afgelopen dagen, weinig prikkels dus ook geen kdv. Nu hebben we over 6 weken een check of zijn schedel goed groeit en hopelijk kunnen we het daarna weer snel vergeten