9 Reacties

één jaar geleden

Ik herken het niet maar heb je de Huisarts al gesproken hierover? Eventueel verwijzing vragen voor kinderarts? Dikke knuffel voor jullie beide! Jullie doen het hartstikke goed❤️..

één jaar geleden

Met reflux kunnen ze ook zulke aanvallen krijgen, ook met een soort persend geluid. Zou dat het kunnen zijn? Het klinkt in ieder geval iets in het maag/darmstelsel

één jaar geleden

Ja, dit doet onze baby (3 maanden) sinds bezoek aan de osteopaat 2 dagen geleden... :/. Wel herkenning dus, maar weet niet wat het precies is..

7 maanden geleden

Mijn baby van bijna 3 maanden doet dit sinds kort ook, wel vooral als we bijv van de trap lopen of als ik de maxicosi optil. Hij maakt dan persgeluiden, spant zijn armpjes naar boven, maakt vuistjes en z’n gezichtje loopt rood aan. Soms moet hij ook erbij huilen. Herkennen anderen dit?

7 maanden geleden

Is is er bij de anderen iets uitgekomen wat het bij hun baby was?

6 maanden geleden

Reactie op maria 2024

Mijn baby van bijna 3 maanden doet dit sinds kort ook, wel vooral als we bi ...
Dit inderdaad! Vooral van de trap aflopen met de maxi cosi, lijkt alsof ze het eng vind… als ik rustig loop en de maxi cosi zo stil mogelijk houd heeft ze het niet. Ook als ik haar op til in een zittende houding heeft ze dit soms, lijkt echt op ongemak/angst… ik weet ook niet wat het verder zou kunnen zijn

5 maanden geleden

Mijn dochtertje doet dit ook, is er bij jullie al iets meer uitgekomen ?

5 maanden geleden

Hier bleek het idd verborgen reflux te zijn. Maar het proces naar die diagnose is erg moeilijk geweest. We konden dat aanspannen echt niet plaatsen tot het steeds erger werd en hij op een gegeven moment ook leek weg te vallen voor een paar seconden. Nu na maanden hebben we medicatie en zijn de klachten veel minder

5 maanden geleden

Mijn zoontje is onderzocht door de kinderneuroloog en heeft een EEG gehad omdat ze in eerste instantie dachten aan een vorm van epilepsie. Maar is niets uitgekomen, wat het is weten ze niet goed. Het werd eerst nog erger, maar inmiddels is het wel minder geworden (is nu 4 maanden).