14 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem! Mijn kleintje wil ook maar al te graag rond kijken 😂
2 jaar geleden
Probeer het een keer uit. Het zit gedeelte kun je meestal ook horizontaal zetten en meer rechtop als die rond wil kijken. Verticaal is niet goed voor ze, althans niet te lang.
Als dat fijner is voor iedereen, dan gewoon doen, of het gebruiken als variatie. Die van mij past er denk ik nog een maandje in (hij is nu 3 maanden) en dan is ie denk ik te lang voor de ligbak 😅.
2 jaar geleden
Hier ook met 15 weken, kan hem alleen afleiden met een rammelaartje ofzo of tijdens z’n dutje lopen als die wil slapen, anders ook alleen gejengel 😅 hij past er ook bijna niet meer in.
Had gelezen idealiter tot 6 maanden zoveel mogelijk liggend vervoeren maar dan idd mss maar t zitje zo plat mogelijk zegmaar.
Helemaal rechtop wordt zelfs pas bij 9 maanden aangeraden.
Schijnbaar kan t nekje eerder niet teveel hebben qua opvangen van schokken. Maar je moet m toch idd ergens in vervoeren zonder dat t steeds strijd is denk ik dan 🤷🏼♀️ dus vermoed dat wij binnenkort ook omschakelen maar dan idd zo plat mogelijk
2 jaar geleden
Wij hebben het zitgedeelte er op gedaan. Ons zoontje vond het niet meer leuk om te liggen in de bak en paste er ook bijna niet meer in 😂 in de wandelwagen en dan plat is hij helemaal blij!
2 jaar geleden
Die van mij gilt ook moord en brand in de ligbak maar de zit kinderwagen is nog echt te vroeg, dus ik hem m nu overal mee in de draagzak dat vind die heerlijk. Dan kan die temminste rond kijken enz
2 jaar geleden
Wij hebben het geprobeerd.
Hij is nu 16 weken en wilde ook al een paar welen niet meer in de ligbak. Hij krijste het uit op het moment dat we hem erin legde.
Vandaag gaan wandelen met de buggy in net niet helemaal ligstand. Hij vond het geweldig 👍🏻
2 jaar geleden
Klep open? Dat werkt hier, want anders is hij boos omdat hij niks ziet. Tegenovergestelde van zijn zus. Die lag zoet te chillen in de reiswieg tot ze echt niet meer in de bak paste 🙈. Ik zou nu wel echt nog de reiswieg gebruiken ivm het nekje. Anders de maxi cosi op het onderstel voor kleine stukjes? Dan ziet hij net even wat meer en zit hij wel stabiel. Je hebt vast al speelgoed boven hem hangen?
2 jaar geleden
Wij hebben onze dochter 3 maand ook niet meer in reiswieg ze werd best groot en wil graag om haar heen kijken wij hebben buggy en helemaal in ligstand ze vind het prachtig nu alles in gaten houden
2 jaar geleden
Zoontje heeft al vanaf zijn geboorte niets met de ligbak, dus wij gaan nu ook het zitje erop zetten.