11 Reacties

3 jaar geleden

Ik was daar ook heel benieuwd naar

3 jaar geleden

Onze buren hebben ze bij alle 3 van de action en de ring deurbel en zijn overal heel tevreden over. Ze waren bij ons met oud en nieuw en je kon alle 4 op 1 scherm zien.

3 jaar geleden

Ik heb die toevallig gekocht. Dacht voor die 40 euro valt het te proberen🤷🏼‍♀️. Heb hem wel al eens aan gehad om te kijken hoe die is. Beeld is duidelijk en geluiden hoor je ook goed. Ook zit er licht en muziek in. Bij ons is alles gelijkvloers dus we hebben in principe alleen beeld nodig dus vonden het daarom wel de moeite waard om te proberen.

3 jaar geleden

Wij hebben deze is heel fijn

3 jaar geleden

Wij hebben hem nu 4 dagen! Testen hem uit bij mijn oudste dochter! Tot nu toe heel tevreden! Goed beeld en geluid is ook oké! De app geeft een melding bij geluid of beweging (moet zeggen dat ik wel veel meldingen krijg als we haar bijvoorbeeld naar bed aan het brengen zijn). Ziet er ook nog eens leuk uit, en kan overal waar ik ook maar ben even ‘spieken’ 😁. Enige nadeel is dat je dus wel de LSC smart app moet installeren, is voor ons geen probleem maar wel voor een oppas bijvoorbeeld. We denken eraan om dan maar een iPad neer te leggen waar de app op staat. Ben wel benieuwd of iemand daar een andere oplossing voor heeft!

3 jaar geleden

Ow top! Meteen besteld, ben benieuwd 😀

3 jaar geleden

Reactie op Christiana88

Onze buren hebben ze bij alle 3 van de action en de ring deurbel en zijn ov ...
Bedoel je dan dat als je meerdere camera’s koopt dat je die dan op 1 app kan aansluiten? Dat je niet (in ons geval komt de derde) straks 3 beeldschermen nodig hebt?

3 jaar geleden

Reactie op RLK93

Bedoel je dan dat als je meerdere camera’s koopt dat je die dan op 1 app ka ...
Precies dan zie je alles in 1 scherm. Het is wel zo dat je maar 1 kan selecteren ivm geluid dacht ik. Maar dan kiezen we gewoon de jongste of alles op melding. Dat als er een geluid af gaat dat je alarm krijgt. Ook die gevoeligheid kan je instellen. Wij hebben een andere met WiFi, het voordeel is wel dat je overal ter wereld in kan loggen om te kijken. Wij hebben altijd jongste op geluid staan, is de andere ziek ofzo dan selecteren we de andere.

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd, heb je hem inmiddels zelf al aangeschaft?

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd, heb je hem inmiddels zelf al aangeschaft?
Nee ik durf nog geen keuze te maken eigenlijk haha. Wat mij t meest tegenhoudt is of hij wel goed veilig is en niet dat er straks allemaal mensen mee kunnen kijken ...

3 jaar geleden

Reactie op Annatp

Nee ik durf nog geen keuze te maken eigenlijk haha. Wat mij t meest tegenho ...
Haha jaa dat herken ik! Maar dat heb ik met al die dingen. Maarjah zo zou vast ook iemand met je telefoon mee kunnen kijken😅