16 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Essential Plus. Je kunt een extra camera erbij halen, hebben wij voor ons 2e zoontje op komst ook gehaald. En het scherm switcht dan

3 jaar geleden

Wij hebben daar een Alecto dvm 150 voor gekocht. Je kan beide camera's tegelijk open hebben staan maar dan heb je geen geluid of hij wisselt steeds tussen de camera's. Kan tot 4 camera's.

3 jaar geleden

Hier de B care babyfoon aangeschaft. Via bol.com. Zitten 2 camera’s bij en scherm kan op splitscreen. Nog geen ervaring verder mee want hij is nog niet binnen. Krijgt wel goede recensies op bol .com zelf.

3 jaar geleden

Wij hebben de Alecto smartbaby10. Deze kun je in 1 app gebruiken. Erg fijn!

3 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde gedaan als Debjek en al een paar keer gebruikt met nichtjes en neefjes die blijven slapen. Werk prima, scherm kan alleen niet meer op ‘ donker’

3 jaar geleden

Wij hebben de luvion en altijd gebruikt voor 1 baby maar in mei komt daar verandering in dus hebben we los nog een camera gekocht. Je zou dus kunnen schakelen tussen de twee camera’s en als een kind geluid maakt zou die aanslaan op die camera

3 jaar geleden

Luvion icon deluxe met extra losse camera. Nu hele goeie aanbieding bij AH!! 99 euro met 1000 airmiles ipv 189. https://kidsdeals.ah.nl/kidsdeals/

3 jaar geleden

Reactie op Mamaschaap

Luvion icon deluxe met extra losse camera. Nu hele goeie aanbieding bij AH ...
Wat een goede aanbieding! Nu kan ik alleen de losse camera vinden op internet voor ook €99, klopt dat? Dus ben je alsnog €198 kwijt voor 2 camera’s met 1 scherm

3 jaar geleden

Reactie op babydeN

Wat een goede aanbieding! Nu kan ik alleen de losse camera vinden op inter ...
Ja dat wel, maar ik kon niet echt wat goedkopers vinden zelf wat ook nog goed naar voren kwam. Vandaar dat ik hiervoor gekozen heb.. ik wacht met die losse camera tot bv prenatal alles 20% heeft, want de baby zal nu toch bij ons slapen of beneden in box liggen..

3 jaar geleden

Ik zou marktplaats ook eens in de gaten houden. Daar hebben wij een extra camera gekocht voor bij de babyfoon die we al hadden.

3 jaar geleden

Reactie op Mamaschaap

Ja dat wel, maar ik kon niet echt wat goedkopers vinden zelf wat ook nog go ...
Ohja goed idee!! Als het goed is, zijn er eind maart nog de mega mazzel dagen bij de Prenatal. Daar zit dan vast ook korting tussen voor die camera. Denk dat ik ook maar dat ga doen haha

3 jaar geleden

Reactie op wishmommy

Wij hebben de luvion en altijd gebruikt voor 1 baby maar in mei komt daar v ...
Dit kan niet met alle luvion babyfoon helaas.. welke hebben jullie?

3 jaar geleden

Reactie op babydeN

Ohja goed idee!! Als het goed is, zijn er eind maart nog de mega mazzel dag ...
Goeie!! Ik hou die mega mazzel dagen ook maar in de gaten voor de losse camera! Hopelijk komt die dan in de aanbieding 🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op Mammabear

Dit kan niet met alle luvion babyfoon helaas.. welke hebben jullie?
Oh dat wist ik niet . Wij hebben de essential

3 jaar geleden

Ik heb deze op het oog. Gebruik nu een Alecto die ik toen bij de Aldi had gekocht. Wel heel tevreden maar het scherm is niet al te best meer en dan koop ik liever een nieuwe met 2 cameras ipv een nieuwe Alecto camera. De recensies zijn hier zeer positief over.

3 jaar geleden

Wij hebben voor de eerste een beveiligingscamera die wel ‘crying baby detection’ heeft. Beeld kijk je op smartphone en je kan meldingen aan/uit zetten. Kan je losse camera bijkopen en op de app toevoegen. Dat ga ik dan ook doen voor de baby. Bevalt goed! https://www.bol.com/nl/nl/p/yi-bewakingscamera-1080p-binnen-wifi-ip-beveiligingscamera-met-bewegingsdetectie-nachtzicht-2-weg-audio-babymonitor-huisdiercamera-ondersteunt-alarm-en-app-controle/9300000144732825/?Referrer=ADVNLGOO002063&gbraid=0AAAAAD5OnmOqZizQn9vevbY7_kuNvrL4L&gclid=Cj0KCQjwlPWgBhDHARIsAH2xdNd8jXWdaFSvY3mZDm0gKLt03Zmvx23fL985SrkauirhU7tPWb2kUo4aAgYqEALw_wcB