16 Reacties
3 jaar geleden
Hier de B care babyfoon aangeschaft. Via bol.com.
Zitten 2 camera’s bij en scherm kan op splitscreen.
Nog geen ervaring verder mee want hij is nog niet binnen.
Krijgt wel goede recensies op bol .com zelf.
3 jaar geleden
Luvion icon deluxe met extra losse camera.
Nu hele goeie aanbieding bij AH!! 99 euro met 1000 airmiles ipv 189.
https://kidsdeals.ah.nl/kidsdeals/
3 jaar geleden
Reactie op babydeN
Wat een goede aanbieding!
Nu kan ik alleen de losse camera vinden op inter ...
Ja dat wel, maar ik kon niet echt wat goedkopers vinden zelf wat ook nog goed naar voren kwam.
Vandaar dat ik hiervoor gekozen heb.. ik wacht met die losse camera tot bv prenatal alles 20% heeft, want de baby zal nu toch bij ons slapen of beneden in box liggen..
3 jaar geleden
Ik zou marktplaats ook eens in de gaten houden. Daar hebben wij een extra camera gekocht voor bij de babyfoon die we al hadden.
3 jaar geleden
Reactie op Mamaschaap
Ja dat wel, maar ik kon niet echt wat goedkopers vinden zelf wat ook nog go ...
Ohja goed idee!! Als het goed is, zijn er eind maart nog de mega mazzel dagen bij de Prenatal. Daar zit dan vast ook korting tussen voor die camera. Denk dat ik ook maar dat ga doen haha
3 jaar geleden
Reactie op babydeN
Ohja goed idee!! Als het goed is, zijn er eind maart nog de mega mazzel dag ...
Goeie!! Ik hou die mega mazzel dagen ook maar in de gaten voor de losse camera! Hopelijk komt die dan in de aanbieding 🤞🏼
3 jaar geleden
Wij hebben voor de eerste een beveiligingscamera die wel ‘crying baby detection’ heeft. Beeld kijk je op smartphone en je kan meldingen aan/uit zetten. Kan je losse camera bijkopen en op de app toevoegen. Dat ga ik dan ook doen voor de baby. Bevalt goed! https://www.bol.com/nl/nl/p/yi-bewakingscamera-1080p-binnen-wifi-ip-beveiligingscamera-met-bewegingsdetectie-nachtzicht-2-weg-audio-babymonitor-huisdiercamera-ondersteunt-alarm-en-app-controle/9300000144732825/?Referrer=ADVNLGOO002063&gbraid=0AAAAAD5OnmOqZizQn9vevbY7_kuNvrL4L&gclid=Cj0KCQjwlPWgBhDHARIsAH2xdNd8jXWdaFSvY3mZDm0gKLt03Zmvx23fL985SrkauirhU7tPWb2kUo4aAgYqEALw_wcB