285 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de meubels besteld, de muren behangen zodat ze weer egaal zijn en nu staat de verf klaar om in de kerstvakantie te verven. Wil het graag ruim op tijd allemaal klaar hebben, je weet nooit wat er nog gebeurd. De meubels hadden overigens 3 maanden levertijd dus was blij dat we daar zo vroeg mee waren.

één jaar geleden

Ik ben bijna 18 weken. Ik heb het moodboard voor de kamer klaar. Behang is besteld en ledikantje is inmiddels al binnen. Zou 12 weken levertijd hebben, maar werd ineens toch vroeger bezorgd. Hopelijk heeft de behanger ergens in januari een plekje. Daarna kunnen we lekker inrichten! Denk dat we rond 22 weken echt ermee aan de slag gaan.

één jaar geleden

Bijna 18 weken en we zijn gisteren achter een tweedehands kamer geweest 😊 verven of behangen moet niet meer. Enkel nog accentjes leggen

één jaar geleden

De babykamer is al af, haar grote zus krijgt een nieuwe grote meidenkamer. Daar is een nieuw plafond ingezet en die heb ik behangen en geverfd (nu ik het nog zelf kan😉) , maar moet nog wel het eea aan gebeuren.

één jaar geleden

Wij hopen volgende week te kunnen shoppen voor de kamer. Eerst moesten we de basis klaar hebben, dus de muren en vloer

één jaar geleden

De kamer was al geverfd en die kleur houden we aan. Meubels op het oog, maar bestel het na de 20 weken echo denk ik. Vermoed dat we voor de 30 weken echt wel weer klaar zijn.

één jaar geleden

Veel meubels wil ik tweede hands dus al voor rond aan het kijken. Twee weken terug leuke commode op de kop getikt en al wel de kleuren voor op de muur uitgezocht. Denk dat we in februari echt gaan schilderen

één jaar geleden

Al wat rond gekeken en maandag gaan we als goed is alles bestellen, of in ieder geval alle grote dingen. 17+5 dan!

één jaar geleden

Ik heb in week 16 een ledikantje gekocht via marktplaats omdat ik hem zo leuk vond haha, verder voor de babykamer nog niks gekocht. Wel al een tripp trapp, newborn set en schommelstoeltje gekocht. Allemaal goede marktplaats deals haha. We zijn al wel druk op zoek naar leuk behang enzo. Morgen 19 weken!

één jaar geleden

Dit keer maar rustig aan doen. Bij mijn dochter heeft het een jaar geduurt voordat ze in haar eigen kamer lag 😆 Dus alle tijd hahah

één jaar geleden

Voor de eerste een uniseks baby kamer gemaakt waar zowel jongen als meisje kan slapen, wij krijgen een 2e dochter en deze gaat dus in de babykamer! Wij zijn nu druk bezig in de kamer van mn bijna 2jarige dochter die willen we februari af hebben zodat ze kan wennen op d’r nieuwe kamertje 🥰. Wij hebben bij de eerste met 24 weken de meubels besteld en met week 32 was de kamer klaar om de kast in te ruimen ☺️

één jaar geleden

Hier net nog geen 20w en de babykamer staat er sinds dit weekend 🤗

één jaar geleden

Deze keer pas na de baby geboren is. 🙈 Wij moeten nog verhuizen en de eerste tijd slaapt die toch in onze kamer. We gaan wel een klein kamertje op het gelijksvloers inrichten zodat die rustig kan slapen overdag als die daar nood aan heeft. Maar dat wordt eigenlijk de bureau eens ik terug aan het werk moet, dus niet echt als babykamer in te richten. 😅 En dan wordt zijn echte kamer afgewerkt zodra we er tijd voor hebben. Er moet nog een nieuwe Velux in eerst. 😅

één jaar geleden

Ben vandaag precies 19weken. Babykamer is vorige maand ongeveer besteld maar heeft een lange bezorg tijd van bijna 4maanden . Baby box ook besteld en die kan volgende week al geleverd worden. En de kinderwagen hadden we al vrij snel kregen van me schoon vader 🥰 6januari komt de behanger dus dan wordt er al een beetje een beginnetje gemaakt van de baby kamer 😍

één jaar geleden

Wij gaan in januari nog ‘even’ verbouwen 🙉. Dus zodra de verbouwing klaar is gaan wij direct aan de slag met de baby kamer. Heb de commode en het ledikantje al staan!

één jaar geleden

Bijna 19 weken en vorige week de kamer geverft. Twee weken terug de meubels besteld en die waren er eerder dan de kamer geverft was. Nu nog de meubels in elkaar zetten en dan heeft mijn schoonmoeder alle tijd om een mooie tekening op de muur te maken❤️

één jaar geleden

Met 18 weken besteld, komen 5 januari binnen dan is de kamer ook geschilderd. Ik ben dan 24 weken

één jaar geleden

Wij willen na de kerst beginnen met schilderen en daarna kunnen we de meubels aanschaffen. Dus als we beginnen aan het kamertje ben ik 22 weken zwanger🤗

één jaar geleden

Reactie op Smits98

Wij gaan in januari nog ‘even’ verbouwen 🙉. Dus zodra de verbouwing klaar ...
Haha hier ook. Half januari beginnen we met verbouwen. Hoop echt dat het op tijd af komt om nog alles een beetje leuk aan te kleden. Stukadoor kon pas begin maart...

één jaar geleden

Reactie op MEG12

Dit keer maar rustig aan doen. Bij mijn dochter heeft het een jaar geduurt ...
Precies dat idd haha mn dochtertje heeft heel lang bij ons in de cosleeper gelegen. Had achteraf dus helemaal niet zo'n haast hoeven maken 🙈 zeker niet nu de mannen ook zoveel verlof krijgen, zou het lekker doen als de baby er al is. Nu krijgt de nieuwe baby de kamer van onze dochter, maar we gaan de nieuwe kamer van mn dochter ook pas klaarmaken als de baby er al is. Kijken wel even wanneer. Hoeft ook niet heel veel aan te gebeuren, alleen nieuwe meubels dus dat scheelt.