285 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Tweedekindje

Haha hier ook. Half januari beginnen we met verbouwen. Hoop echt dat het op ...
Ja, hier hetzelfde verhaal… we gaan het meemaken! Succes met de verbouwing! 🍀

één jaar geleden

Hier is de babykamer qua meubels klaar, het verdere inrichten en klaarmaken dat volgt nog wanneer we ook vertelt hebben wat het wordt.

één jaar geleden

Ben 21 weken, en gaan na de kerst beginnen aan de babykamer. Ik wil graag rond de 30 weken de kamer zo ver mogelijk af hebben.

één jaar geleden

Ik denk dat wij met 27 wkn ong aan de babykamer gaan beginnen. In januari eerst de oudste haar slaapkamer aanpakken en dan gaat haar meubilair naar de baby.

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Precies dat idd haha mn dochtertje heeft heel lang bij ons in de cosleeper ...
Ik krijg echt stress van het idee dat ik dit pas zou doen als de baby er is, maar vorige keer een huilbaby. Moet er niet aan denken dan ook nog te klussen 😅

één jaar geleden

Nu 16 weken en we zijn rustig aan tweedehands/via marktplaats items aan het verzamelen. De babykamer is nu nog werkkamer, maar we hoeven er niet meer te klussen. Vooral spullen leegruimen en ergens anders in huis opruimen. Het behang is naturel, stylen met rustige accessoires is het plan. Er staat een inbouwkast met brede nis, dat gaat de commode worden. Nu nog kijken naar twee gelijke ledikantjes. Veel zin in dat het straks allemaal staat! 😍 Ik wil het graag voor 25 weken af hebben, vooral omdat ze zeggen dat het vanaf dan nog wel eens zwaar kan worden met de tweeling 👶🏼👶🏼

één jaar geleden

De baby krijgt de babykamer van onze dochter, we moeten voor onze dochter nog een nieuw bed en kledingkast kopen. Dus dat moeten we eerst doen, voordat alle meubels over kunnen naar de babykamer, die ook nog behangen moet worden! Met de eerste hadden we alles met 20 weken al klaar, nu doen we het wat rustiger aan😅

één jaar geleden

Het bedje en commode hebben we al gekocht. In februari gok ik komt de schilder, maar heb ook geen haast. Hoeft niet perse helemaal af te zijn bij de geboorte. Ze zal eerst bij ons slapen.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Ik krijg echt stress van het idee dat ik dit pas zou doen als de baby er is ...
Dan snap ik dat wel idd. Bij ons sliep ze een gat in de dag 🙈 en we hoeven ook niet te klussen. Voor haar nieuwe kamer moeten we eigenlijk alleen het bed in elkaar zetten en evt een kast, er zit een inbouwkast in dus andere kasten zijn niet per se nodig. Maar we hoeven dus niet te klussen ofzo. Bij mn dochtertje hoefden we de kamer alleen te schilderen en bedke en commode in elkaar te zetten, maar nu hoeven we dus niet eens te schilderen

één jaar geleden

Reactie op Smits98

Wij gaan in januari nog ‘even’ verbouwen 🙉. Dus zodra de verbouwing klaar ...
Haha hier ook!

één jaar geleden

Vanaf september tot aan begin december appartement verbouwd incl een kamertje gemaakt , afgelopen zondag ledikant, commode en kast opgehaald januari februari is het tijd om te beginnen 🥰

één jaar geleden

Wij hadden trouwens gisteren heel leuk onze malm kast (met 6 lades) op poten gezet, maar hij is er duidelijk niet voor gemaakt. Kiept nu wel heel makkelijk om en gezien hij aan een gipswand staat durven we hier niet volledig op te vertrouwen, als we hem hier aan vast maken. Heeft iemand ervaring met de Ikea kast Idanas? De hemnes past niet bij de overige meubels die ik op het oog heb.

één jaar geleden

Dit gaat bij ons heel last minute zijn. Wij krijgen in april de sleutel van ons nieuwbouw huis en 15 mei is mijn uitgerekende datum. Meubels worden doorgeschoven van grote broer. Dus die hebben we al.

één jaar geleden

Wij gaan het kamertje mooi maken als de baby er is en leeft! Na een stilgeboorte met 40 weken lopen wij niet meer te hart van stapel. De baby slaapt in het begin toch bij ons op de kamer 💗

één jaar geleden

Ik hoop de komende maanden de meubels te kunnen kopen en dan in maart wanneer onze verbouwing af is, de kamer in te kunnen richten 🤗

één jaar geleden

Planning is de logeerkamer in te richten als babykamer. Logeerbed wordt het nieuwe grote bed voor grote zus en dat willen we vanaf januari ergens gaan doen. Dus in januari ook de commode in elkaar zetten en wiegje verven en klaar maken. Ik ben nu trouwens 20 weken dus dan zo ongeveer 23 weken denk ik. Dan zachtjes aan alles lekker wassen en steeds een stukje strijken en de kast inrichten. Heb er wel veel zin weer in! Kinderwagen hebben we nog van de eerste en de box hebben we pas gekocht maar moet alleen nog in elkaar gezet. Daar wachten we nog even mee denk ik.

één jaar geleden

Wij zijn pas begonnen met de babykamer. Hebben behang met gansjes en de onderkant wordt een witte lambrisering. De meubeltjes kopen we tweedehands. Maar we doen rustig aan en hebben alle tijd. Ben nu 17 weken

één jaar geleden

Gisteren is de muurschildering gemaakt en deze week naar zo'n grote babyzaak om eerste dingetjes te kopen. Ben nu 18 weken. Aangezien er vast wel lange levertijd is wil ik optijd beginnen

één jaar geleden

Wij hebben gister lekker voor de baby geshopt en de kinderwagen besteld. Van de week komt het prachtige behang voor de babykamer 🥰

één jaar geleden

Ik ben vanaf dag 1 verliefd geworden op het pimpelmees behang. Rib uit mn lijf, maar deze komt op 1 muur. En de rest krijgt ook soort van licht behang wat hier mooi bij past en witte meubels.