285 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jenny_S

Ik ben vanaf dag 1 verliefd geworden op het pimpelmees behang. Rib uit mn l ...
Die word het hier ook wss echt verliefd op!

één jaar geleden

Wij hebben al e.e.a. gekocht qua meubilair en zijn nu nog bezig met de boel aftimmeren en schilderen (klushuis). Planning is om dat over n week of 2 wel af te hebben (w. 24) en dan rustig aan alles op zn plek gaan leggen. Hou niet van stress en deadlines

één jaar geleden

Reactie op Jenny_S

Ik ben vanaf dag 1 verliefd geworden op het pimpelmees behang. Rib uit mn l ...
Ja leuk he ik heb er ook een ledikant deken van gekocht zo schattig.

één jaar geleden

Onze dochter is 1,5 jaar nu en de voorbereidingen voor #2 is voornamelijk haar kamer gereed maken. We willen voor haar een vloerbed doen in een andere kamer, weet niet of dit handig is. Voor nummer 2 zijn we eruit dat hij een draken thema krijgt. Leuk om alvast naar decoratie te kijken.

één jaar geleden

Ben nu bijna 22 weken en we gaan in januari beginnen met de kamer leeg te ruimen ( nu een werkkamer) en dan vervolgens te schilderen, Commode schilderen en spulletjes verzamelen. Ga heel veel tweedehands zoeken, heb al een moodboard met wat ik graag wil hebben. Dus als het pas eind februari een beetje klaar zou zijn, zou ik dit prima vinden. Voel nog geen haast. Merk vooral dat ik alles in t hele huis opgeruimd wil hebben :)

één jaar geleden

Reactie op lisawil

Wij hebben gister lekker voor de baby geshopt en de kinderwagen besteld. Va ...
Waar komt het behang vandaan? 😍

één jaar geleden

Reactie op blucker

Waar komt het behang vandaan? 😍
Fleur des Fleurs!

één jaar geleden

Vandaag een set vrolijke muurstickers besteld, als die binnen zijn ga ik de verf halen!

één jaar geleden

Ben 22 weken. Kamertje is geverfd met roze verf en gouden glitters op een muur. Andere muur behang ket bosdiertjes. Meubels zijn al binnen, maar die moeten nog in elkaar.

één jaar geleden

Hier is alles al klaar. Alleen nog babywasjes richting het einde en de box inelkaar. Geeft mij veel rust op dit moment een hadden alles nog van onze peuter. Wel nieuwe lakentjes en dekentjes enz gekocht. Nieuwe kinderwagen.

één jaar geleden

Reactie op Mammabear

Hier is alles al klaar. Alleen nog babywasjes richting het einde en de box ...
Wat heerlijk om het klaar te hebben!

één jaar geleden

Reactie op Nly

Wat heerlijk om het klaar te hebben!
Jaa vorige 2 zwangerschappen moest alles nog met 38 weken ivm verhuizing en verbouwing. Had er echt stress van. Nu gelijk alles aangepakt en besteld. In het voorjaar nog wat kleertjes aanvullen met nieuwe collecties en thats it.. heerlijk..

één jaar geleden

Reactie op Mammabear

Hier is alles al klaar. Alleen nog babywasjes richting het einde en de box ...
Heerlijk zeg! Hier komen de meubels volgende week en dan enkel wat accessoires nog 🙃 Krijg nu ook langzaam beetje onrust dat het nog niet klaar is, vorige keer beviel ik met 30 weken. Maar kon ik vanaf 25 weken eigenlijk zelf niks meer.

één jaar geleden

Ik honk echt op twee benen(man ook heel praktisch) ene kant het klaar willen hebben andere kant is er tijd zat en slaapt de kleine in eerste instantie bij ons op de kamer maar met een smurfje erbij zie ik mezelf echt niet meer lekker ontspannen een kamertje inrichten en gezellig maken

één jaar geleden

Reactie op Nly

Ik honk echt op twee benen(man ook heel praktisch) ene kant het klaar wille ...
Haha nee dat is het. Met 2 kinderen zie ik mezelf gewoon niet bezig met een kamer. En vind het mega fijn als ik de kleding en dingetjes straks in de commode/kledingkast kwijt kan. Nu slingert het alweer een beetje overal en nergens. Ledikant komt er inderdaad nog even voor de sier te staan.

één jaar geleden

Kleur is iets groener in het echt. Moeten nu de enorm lelijke inbouwkast nog schuren en een kleur bedenken. Meubels zijn zwart met licht hout. Nu 22 weken en heb graag op tijd klaar wat toch geen houdbaarheid heeft.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Haha nee dat is het. Met 2 kinderen zie ik mezelf gewoon niet bezig met een ...
Oh shit, wat stom haha omdat de kleine straks nog geen eigen kamertje heeft, heeft ze ook nog geen kasten 🙈 commode gebruik ik nog voor mn dochtertje. We hadden een aankleedkussen beneden, maar die heb ik weggehaald. Denk dat ik die dan maar terug leg en beneden wat kleertjes leg voor noodgevallen als grote zus het middagslaapje doet. De rest van de kleertjes dan gewoon bij grote zus op de kamer, die heeft wel genoeg plek in de kast nog.

één jaar geleden

Ik ben 20+3, en we hebben de ledikant en commode afgelopen zaterdag via marktplaats gekocht. Die staan nu in de garage. Er moet bij ons nog een hele verbouwing plaatsvinden voordat we waar nu ons thuiskantoor kunnen omtoveren naar babykamer. Gelukkig zijn mijn man en schoonvader al een eind op weg en komt dat wel goed. Ik sta alleen wel echt te popelen om de rest van de spullen in huis te halen en de kamer aan te kleden

één jaar geleden

Hier geen baby kamer omdat we echt te klein wonen, en nog geen huis in het vooruitzicht hebben. Dus vandaag het ledikant en commode op onze kamer gezet. En om het dan toch een beetje “echt” te maken ben ik direct gaan baby shoppen, en alles in één keer gekocht 🤣😊

één jaar geleden

Vandaag 23 weken... is de baby kamer bijna af... enige wat we moeten doen zijn de 2 lampen ophangen & wat decoratie... bij de vorige pas met 34 weken begonnen aan de kamer omdat we ineens met spoed een huis konden kopen!