Klopt deze kleur? Als ik het opzoek lijkt het namelijk een stuk lichter 🙈
Ja, als je me andere foto bekijkt, op die muur zit het ook.
Ze hebben hiervan testers bij de gamma. Misschien is dat nog een idee om het uit te proberen.
Ik heb het wiegje van mijn oudste wel al op de kamer gezet, maar ik wil de muren nog een extra laagje verf geven. Als mijn oudste z’n kledingkast heeft dan kan de commode bij hem weg, die wil ik nog verven en dan kan die ook naar de babykamer. Dan is die eigenlijk wel af, bij de 1e waren we met 32 weken nog volop aan het klussen, dus dit is wel heel relaxed en fijn op deze manier. Heel veel zin om het af te maken 😍
Al verwacht ik dat ze het 1e jaar bij ons op de kamer slaapt, maar het is toch fijn om het allemaal maar klaar te hebben. Al is het maar om straks mijn nesteldrang er op uit te leven 🫢
Wat zijn jullie allemaal al ver zeg! Hier komt maandag pas de kamer binnen ...
Ik verwacht pas eind februari/ begin maart te kunnen beginnen hoor dus je bent niet de enige die nog niet is begonnen 🙈 wij zitten midden in een verbouwing dus kunnen nog niets. Vanaf komende week kunnen we pas echt op zoek naar meubels en de rest, ben blij als ik kan gaan beginnen! 🤗😁
Wat zijn jullie allemaal al ver zeg! Hier komt maandag pas de kamer binnen ...
Haha wij verschuiven van kamers m’n dochtertje van 2 krijgt een nieuwe kamer en de baby gaat op “de baby” kamer 🤭 met m’n dochters kamer zijn we net klaar met behangen haha hebben wel al de meubels!
vorige keer hadden we nu pas de meubels besteld en pas klaar week 32/33🙈