285 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ashley1234

Ben nu 24 weekjes❤️ Alleen nog de puntjes op de i voor ons meisje💕🎀🩷
Wauw! 😍 Mag ik vragen waar die lamp van is?

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

En de commode is nu ook compleet. 😬
Wat een mooie kleur op de muur? Heb je toevallig een nummer daarvan?

één jaar geleden

Reactie op VE27

Wat een mooie kleur op de muur? Heb je toevallig een nummer daarvan?
Is van Flexa, urban taupe!

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Is van Flexa, urban taupe!
Klopt deze kleur? Als ik het opzoek lijkt het namelijk een stuk lichter 🙈

één jaar geleden

Reactie op Valer13

Klopt deze kleur? Als ik het opzoek lijkt het namelijk een stuk lichter 🙈
Ja, als je me andere foto bekijkt, op die muur zit het ook. Ze hebben hiervan testers bij de gamma. Misschien is dat nog een idee om het uit te proberen.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Ja, als je me andere foto bekijkt, op die muur zit het ook. Ze hebben hierv ...
Ohh Ja sorry ik zie het, je hebt helemaal gelijk. Ik haalde je per ongeluk in de war met een andere reactie, met een donkere muur haha 🙈

één jaar geleden

Reactie op Amber2607

De laatste decoratie komt nog. Vandaag matrasje gekocht 😊 dit was nog het ...
Van waar heb je die maanlamp? 😍

één jaar geleden

Hier is alleen de muur nog geverfd🙈 Hopelijk kunnen we deze week de sierlijsten verven en bevestigen

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Van waar heb je die maanlamp? 😍
Wij hebben die lamp ook via Klein Konijn

één jaar geleden

Het eerste hoekje is af! Alleen nog verder aan kleden en andere kleur greepjes

één jaar geleden

Reactie op NikkiM

Het eerste hoekje is af! Alleen nog verder aan kleden en andere kleur greep ...
Mooi! Welke kast is dit?

één jaar geleden

Ik heb het wiegje van mijn oudste wel al op de kamer gezet, maar ik wil de muren nog een extra laagje verf geven. Als mijn oudste z’n kledingkast heeft dan kan de commode bij hem weg, die wil ik nog verven en dan kan die ook naar de babykamer. Dan is die eigenlijk wel af, bij de 1e waren we met 32 weken nog volop aan het klussen, dus dit is wel heel relaxed en fijn op deze manier. Heel veel zin om het af te maken 😍 Al verwacht ik dat ze het 1e jaar bij ons op de kamer slaapt, maar het is toch fijn om het allemaal maar klaar te hebben. Al is het maar om straks mijn nesteldrang er op uit te leven 🫢

één jaar geleden

Wat zijn jullie allemaal al ver zeg! Hier komt maandag pas de kamer binnen en ga ik pas echt beginnen 🫣

één jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Wat zijn jullie allemaal al ver zeg! Hier komt maandag pas de kamer binnen ...
Ik verwacht pas eind februari/ begin maart te kunnen beginnen hoor dus je bent niet de enige die nog niet is begonnen 🙈 wij zitten midden in een verbouwing dus kunnen nog niets. Vanaf komende week kunnen we pas echt op zoek naar meubels en de rest, ben blij als ik kan gaan beginnen! 🤗😁

één jaar geleden

Reactie op Mylanette

Ik verwacht pas eind februari/ begin maart te kunnen beginnen hoor dus je b ...
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden dat ik wil beginnen haha

één jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Haha scheelde dat deze kamer al volledig in de verf stond, vond de kleur prima 😆

één jaar geleden

Reactie op Lindseeey

Haha wij verschuiven van kamers m’n dochtertje van 2 krijgt een nieuwe kamer en de baby gaat op “de baby” kamer 🤭 met m’n dochters kamer zijn we net klaar met behangen haha hebben wel al de meubels! vorige keer hadden we nu pas de meubels besteld en pas klaar week 32/33🙈

één jaar geleden

Reactie op Mylanette

Ik verwacht pas eind februari/ begin maart te kunnen beginnen hoor dus je b ...
Hier hetzelfde. Zolder moet verbouwd worden en m’n man doet alles zelf dus moet in alle vrije uurtjes gebeuren dus duurt allemaal iets langer 😅

één jaar geleden

Reactie op rikap

Mooi! Welke kast is dit?
Van Woood en dan de versie Ties

één jaar geleden

Wauw sommige zijn echt al ver 😍! Hier is de babykamer geverfd en het is nu nog een kwestie van leuk inrichten. Waar kan je leuke accessoires kopen ?