285 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Evel3
Ik krijg zenuwen omdat jullie er allemaal zo snel bij zijn 🙈 waarschijnlij ...
Dat heb ik ook een beetje, maar ik heb nog 3 maanden! Dat moet toch makkelijk lukken. En anders is het met hulp ook zo klaar. Lijkt mij juist leuk om in de laatste 2 maanden heerlijk naar de geboorte toe te werken. Als ik nu alles al klaar zou hebben zou ik mij maar gaan vervelen.😄
één jaar geleden
Reactie op Evel3
Haha, hier ook niet hoor. Nog altijd met de zolder bezig zodat we daarna de zooi uit de kamer die we nog moeten inrichten kunnen verplaatsen. Beeb slaapt eerst toch in de cosleeper dus heb besloten me er niet druk om te maken. Het loopt wel los allemaal!
één jaar geleden
Reactie op Evel3
Ik herken je gevoel, maar heb besloten te proberen dit los te laten en te genieten van de inspiratie die ik langs zie komen ipv druk te voelen dat wij nog niet kunnen beginnen omdat ons huis momenteel nog onbewoonbaar is wegens verbouwing 😅 inmiddels wel al naar de meubels gekeken en die gaan we waarschijnlijk van het weekend bestellen en dan langzaam aan nadenken over de kleuren en rest van de spullen en ondertussen lekker binnen kijken bij anderen 🤗
één jaar geleden
Reactie op Evel3
Haha ik was ook aan het lezen en dacht precies hetzelfde hoor. De enige reden dat wij dinsdag al de meubels krijgen is omdat we in maart naar Nederland gaan, alvast voor de bevalling en de VK afspraken etc. We hebben dus niet heel veel tijd meer hier (in Zweden). Verder krijgen we heel veel grotere dingen en alle kleine dingen moeten we eigenlijk nog kopen 😂 maar stel dat vroeg besluit te komen overleven we het wel hoor, vind het niet zo erg om nog veel te moeten doen 😂
één jaar geleden
Wauw wat een mooie kamers 😍 Wij kunnen waarschijnlijk pas midden maart beginnen met de babykamer omdat we nog gaan verhuizen 🥺 Hopelijk komt alles op tijd binnen en is alles op tijd klaar 🙏🏼 Dus het zal pas klaar zijn rond 34/35 weken
één jaar geleden
Reactie op lisawil
Hier ook al klaar💙
Mag ik vragen waarvan de stoel is?☺️
één jaar geleden
Reactie op Dominique591
Bij ons ook al bijna af! Alleen nog een lekkere stoel ☺️
Welke kleur is dit op de muur?☺️
één jaar geleden
Reactie op lisawil
Hier ook al klaar💙
Mag ik vragen waar je die leuke stoel vandaan hebt?😍