8 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Dat is een heel normale temperatuur: https://www.catharinaziekenhuis.nl/wan ...
Dank je wel maar hij voelt zo koud.. en hij heeft normaal de temperatuur altijd tussen de 37 en 37.5

2 jaar geleden

Als je zelf twijfelt zou ik altijd de huisarts bellen. Nu ik het geval de huisartsenpost. Zij kunnen het verhaal aanhoren en gericht advies geven.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is altijd rond die temperatuur en nu is hij 37,9 en ik raak helemaal in paniek en ook hangerig

2 jaar geleden

Reactie op Deliciaa

Mijn zoontje is altijd rond die temperatuur en nu is hij 37,9 en ik raak he ...
Het cb zegt dat vanaf 39 pas koorts is..

2 jaar geleden

38 graden en hoger is koorts. Als je kindje altijd tussen 37 en 37,5 is en hij zit erboven dan is het dus verhoging en boven de 38 is koorts. Opzich is 36,5 den normale temp, maar als je zoontje altijd warmer is snap ik je bezorgdheid. Misschien is zijn lichaam zo bezig met de vaccinatie te verwerken dat het ten koste gaat van zijn temp behouden. Ik zou gewoon lekker warme kleren aan doen en het in de gaten houden. Zolang hij niet ziek oogt, is het goed denk ik! Mocht je twijfelen, kun je idd de huisartsenpost bellen en het uitleggen

2 jaar geleden

Dit is een normale temp in de kraam week zou dit betekenen warmte toevoegen maar zelf ben ik ook wel is die temperatuur ik zou je geen zorgen maken. Pas bij 35 graden en lager is het onderkoeling en 38 graden is echt koorts. Je kindje kan zichzelf nu goed op temp houden. Zou er mee oppassen dat je hem te warm kleed want hij kan zijn warmte niet goed kwijt zelf.

2 jaar geleden

Hier gisteravond toevallig eens gemeten en ook maat 36.1 Heb er even een extra dekentje over gelegd, maar verder niets aan de hand hoor. Het was net na een diepe slaap dus wellicht speelt dat iets mee? Merk dat wanneer ze veel beweegt of als ze zich wat drukker maakt dat het wel oploopt.