29 Reacties

8 maanden geleden

2 a 3 keer ☺️

8 maanden geleden

1 keer per week. Verder elke ochtend even een washandje. Gevoelig huidje en ze had eczeem.

8 maanden geleden

Om de dag soms om de 2 dagen. Afhankelijk wat we gedaan hebben die dag

8 maanden geleden

Meestal 3 keer per week

8 maanden geleden

3 keer per week onder de douche

8 maanden geleden

Oké als ik dit allemaal lees doe ik het veeeel te veel haha! Wij doen elke avond badje omdat het een “routine” is voor het slapen gaan. Maar misschien wat minderen 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Y1995

Oké als ik dit allemaal lees doe ik het veeeel te veel haha! Wij doen elke ...
Hier ook hoor, onze 3 jarige gaat ook al sinds ze een paar weken is elke avond in bad/ douche. De meid van 10 maanden gaat daar feilloos in mee.. Gaat prima! Wij vinden het een fijne routine & iedereen echt lekker schoon z’n bedje in 🧡

8 maanden geleden

Reactie op Y1995

Hier ook iedereen elke dag hoor, hij vindt het heerlijk zo net voor het slapen gaan❤️

8 maanden geleden

Om de dag. Maar soms als ze echt heel vies is ook bijna dagelijks. Ze wilt graag zelf eten en soms zit het zelfs in haar luier, dan vind ik het wel lekker om haar even in bad te stoppen voordat ze in bed gaat.

8 maanden geleden

Wij ook 2 a 3x. Overigens gebruiken wij wasbare billendoekjes, dus het hele luiergebied wordt meermaal daags goed schoon gemaakt. Voor het eten hebben we een waterdicht schort met mouwen om het ergste tegen te houden, en poetsen we haar uiteraard ook na met een nat doekje. Maar als ze het erg bont heeft gemaakt maken we van die dag een douche of bad dag haha.

8 maanden geleden

Bij ons steeds vaker. Wat begon met 2 keer per week zit nu bijna op iedere dag. Ze eet alleen wanneer ze het zelf mag doen maar dat betekend ook dat ze van onder tot boven onder zit, vaak spoelen we haar dan lekker af in bad/douche. Haren wassen overigens 1 a 2 keer per week

8 maanden geleden

2x per week tenzij hij na het eten echt vuil is. Ons werd gezegd dat elke dag niet zo goed was voor zijn huid. Veel last vaan droge plekjes.

8 maanden geleden

2 x per week. Vaker is niet zo goed voor de huid.

8 maanden geleden

Om de dag savonds in de douche en iedere ochtend helemaal wassen met een washandje

8 maanden geleden

Nooit in bad,altijd douchen met papa en 2 kids. Mama droogt de baby af en ik doe oudste op bed, daarna doucht mama

8 maanden geleden

2 keer in de week in bad of douche

8 maanden geleden

Reactie op Y1995

Is toch helemaal prima? Mijn zoontje gaat in de zomer ook elke dag in bad/douche. Maar ik was zijn lichaam niet elke dag met zeep. Zijn haren wel als hij in de zandbak heeft gezeten. En dan na het wassen lekker insmeren met creme of olie

8 maanden geleden

2 x per week hier 😉

8 maanden geleden

Iedere dag. Heerlijk een frisse baby😍

8 maanden geleden

Om de dag