8 Reacties

6 maanden geleden

Elektrische balonnenpomp is een aanrader😅 Verder is het beetje een de vraag hoe groot maar ik ben er meestal wel een uur mee bezig

6 maanden geleden

Toevallig gister avond eentje gemaakt. Had een handpomp dus duurde wel vrij lang. Maar toen de balonnen op waren geblazen duurde de boog ook nog 2 uur incl opvullen met de kleine balonnen en zorgen dat hij mooi komt te hangen. Had wel een grote. Was t voor mij wel waard want iedereen (incl de kleine kindjes) vond het zo mooi!

5 maanden geleden

Hebben we samen gemaakt met mijn man. We vieren vandaag eerste verjaardag van ons zoontje. Backdrop zelf gemaakt en geverfd door mijn man. Sticker online besteld bij muustickers.nl en de ballonnen besteld bij partywinkel. Cijfer 1 komt van Temu en de blaadjes ook. We waren begonnen om 12 uur en waren om 14:30 klaar. We hadden ook zo een ballon blazer.

5 maanden geleden

Ik had een pakket van temu met 96 ballonnen, slingers en een paar van die folie ballonnen incl ballonnenboog. Ik had in eerste instantie niet gezien dat die boog erbij zat dus had een boog bij de HEMA gekocht maar dat was geen succes 😫 die van temu gelukkig wel! Ik had ook alleen een handpomp en ben in totaal de hele avond bezig geweest

5 maanden geleden

Op mijn werk hadden we een keer een ballonnen boog van de action en die was echt super fijn en heel makkelijk ik gebruik, die zou ik 100% aanraden!

5 maanden geleden

Reactie op DE31

Hebben we samen gemaakt met mijn man. We vieren vandaag eerste verjaardag v ...
Wat tof!! Had je een soort stang voor de vorm van de boog? En waar is je tafeltje van waar de taart op staat?

5 maanden geleden

Reactie op rosalie567

Wat tof!! Had je een soort stang voor de vorm van de boog? En waar is je ta ...
Geen stang! Soort elastiek die je over je ballonnen doet. Beiden van Temu! Ik heb de ballonnen niet via Temu besteld omdat die werkelijk kleur niet correct geven.

5 maanden geleden

Reactie op Anne Kuijpers

Op mijn werk hadden we een keer een ballonnen boog van de action en die was ...
Deze hadden wij zaterdag ook voor de verjaardag van onze dochter. Top ding! Hadden wel een handpomp, daardoor duurde het lang. Maar de boog zelf stond zo.