15 Reacties

één jaar geleden

Dat is idd bandenpijn. Heb ij ook last van vooral als ik te veel doe io me werk.

één jaar geleden

Hi! Ik ben 17 weken zwanger vandaag. De laatste week heb ik ook enorm veel last van pijn onderin mijn buik. Vandaag ging ik naar de huisarts en ze gaf me aan dat dit normaal is, maar inderdaad vervelend kan zijn. Om de druk onderin te verlichten kan je best genoeg gaan liggen op de rug, zodat je de druk wegneemt. Genoeg je rust nemen door heen de dag dus. Daarnaast sprak de huisarts ook van ondergoed dat ondersteunend kan zijn voor je buik.

één jaar geleden

Reactie op ChaMa1

Hi! Ik ben 17 weken zwanger vandaag. De laatste week heb ik ook enorm veel ...
Thanks voor je antwoord en tips! Stelt me weer gerust 🤗

één jaar geleden

Heel naar idd ik heb er ook al de hele week last van. Mijn buik is ook sinds die pijn best wel gegroeid lijkt wel. 💕 Succes. Mijn ervaring met de vorige zwangerschappen is na 20 weken word alles anders haha. Niet zoveel pijntjes, meer energie. 🙌🏻

één jaar geleden

Reactie op Marit38

Heel naar idd ik heb er ook al de hele week last van. Mijn buik is ook sind ...
Ah leuk dat je buik zo gegroeid is! Ik merk het ook wel bij mij idd. Nog een paar weekjes volhouden dan 😊 jij ook succes!

één jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb sinds de afgelopen twee weken ook ineens meer last van m'n buik. Soms wat steken, soms een zeurderig gevoel. Soms allebei tegelijk, haha. Alsof het een beetje te krap daarbinnen aan het worden is voor de kleine 🤣

één jaar geleden

Ik had vannacht last van stevige buikpijn, als ik bewoog deed het meer pijn (draaien van de ene zij naar de andere bv.). Voelde alsof mijn buik ‘opengetrokken’ werd langs binnen, dus ik vermoed ook een soort bandenpijn?

één jaar geleden

Reactie op ilihan

Ik had vannacht last van stevige buikpijn, als ik bewoog deed het meer pijn ...
Pfff vervelend hè! Hiervoor heb ik 2 miskramen gehad dus iedere keer als ik een pijntje voel ga ik van het ergste uit. Hopelijk kan ik morgen of dinsdag terecht bij de verloskundige om even te checken 😌

één jaar geleden

Reactie op Madelief02

Pfff vervelend hè! Hiervoor heb ik 2 miskramen gehad dus iedere keer als ik ...
Inderdaad, ik vind het ook een heel eng gevoel! Hoort het wel zoveel pijn te doen, vraag ik me dan af… Maar heb het zelden zo erg en er is tot nu toe geen bloed te bespeuren achteraf, dus ik probeer erop te vertrouwen dat het OK is…

één jaar geleden

Reactie op ilihan

Inderdaad, ik vind het ook een heel eng gevoel! Hoort het wel zoveel pijn t ...
Net de verloskundige gesproken. Ze gaf aan dat het eventueel ook een blaasontsteking kan zijn. Dit ook omdat ik veel kleine beetjes plas. Het hoeft niet eens pijn te doen met plassen zei ze. Morgenochtend even urine inleveren. Ben benieuwd.

één jaar geleden

Bij m’n eerste kindje was dit een van mn eerste symptomen en heeft aangehouden tot 39weken🫣 nu heb ik inmiddels alweer een tijdje last vooral in de nacht als ik m’n benen dan niet aanspan met draaien verga ik van de pijn in m’n liezen 😩 was even vergeten hoe bloed irritant dit aanvoelden😅 https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapskwaaltjes/bandenpijn-tijdens-zwangerschap/ Hier heb je misschien wat aan mij hielp dit soort informatie pagina’s van baby24 enorm tijdens m’n eerste zwangerschap ☺️

één jaar geleden

Reactie op MamaVanHannah

Bij m’n eerste kindje was dit een van mn eerste symptomen en heeft aangehou ...
Oh super, thanks! 🤗

één jaar geleden

Zojuist rechtsonderin buikpijn wat gewoon doorstraalt richting je rug, lijkt idd net menstruatiepijn. Had er wel over gehoord maar niet gedacht dat t zo erg zou zijn Je gaat gelijk van het slechtste uit 🙁

één jaar geleden

Reactie op sywe

Zojuist rechtsonderin buikpijn wat gewoon doorstraalt richting je rug, lijk ...
Hoort er allemaal bij. Bij mijn andere zwangerschappen had ik het ook en echt super pijnlijk dat ik dacht dit kan niet goed gaan. Ik gebruik de pijn nu om alvast te wennen aan het begin van de bevalling straks. Daar doet het me een beetje aan denken.

één jaar geleden

Ik had vorige week ook last van bandenpijn, daarna gelukkig niet meer gehad. Kwam wel deze tips tegen, doe er je voordeel mee!