6 Reacties

3 jaar geleden

Ja, ik heb hier al heel vaak over nagedacht! Fijn dat ik niet de enige ben, haha. Ik heb zelf steil blond haar en mijn man heeft donkere krullen. Ik heb altijd al gehoopt dat onze kindjes blonde krullen zullen hebben, maar dat zal wel niet zo zijn, denk ik, haha.

3 jaar geleden

Reactie op Eva-Cath

Ja, ik heb hier al heel vaak over nagedacht! Fijn dat ik niet de enige ben, ...
Oh fijn dat je ook zo dacht! Zou wel mooie combinatie kijken blonde krullen want je ziet het niet vaak haha!

3 jaar geleden

Reactie op Eva-Cath

Ja, ik heb hier al heel vaak over nagedacht! Fijn dat ik niet de enige ben, ...
Ik heb steil blond haar en mijn man donkerblonde krullen. Ons zoontje heeft blonde krullen, dus je kunt blijven hopen 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Gaia2024

Ik heb steil blond haar en mijn man donkerblonde krullen. Ons zoontje heeft ...
Haha, yes. Mijn man had vroeger als jong kind ook blond haar, dus voor de eerste paar jaar heb ik wel hoop 馃槣

3 jaar geleden

Reactie op Mommytobe4421

Oh fijn dat je ook zo dacht! Zou wel mooie combinatie kijken blonde krullen ...
Nee, klopt inderdaad. Vind het zelf altijd heel mooi. Maar ben uiteraard blij met alles, als het maar gezond is 馃

3 jaar geleden

Mijn oudste werd geboren en leek op een chinees, niks mis mee hoor! Maar ik had een kind gemaakt met een Antilliaanse gozer. Bij me 2e die leek weer veel op mij toen ik baby was. Blond (maar) lichte ogen... En ben nu zo benieuwd naar deze kleine, ik heb baby foto's gezien van vader en ik ben zo verliefd op hoe schattig hij was. Dus van mij mag ons kind helemaal op hem lijken 馃槏馃グ