9 Reacties
vorig jaar
Reactie op Rizzerd
Wij hebben voor onze oudste een bedhuisje, maar iets anders dan op jouw fot ...

Ik zie je vaak in dezelfde topics met berichten (maart 21/ mei 23), maar hier ook alleen voor de oudste en bedhuisje.
Zie dat je ook hetzelfde dekbedovertrek heb. Kan ik je even off-topic en vraag stellen ?Glijdt deze bij jou ook zo? Of ligt het aan ons dekbed?
Overigens heb ik er niks voor boven het huisje gekocht, maar ondertussen is er een zwart hoeslaken over beland 🤭 en die wil ze er niet meer af hebben

vorig jaar
Reactie op Jvdot
Ik zie je vaak in dezelfde topics met berichten (maart 21/ mei 23), maar hi ...

Dat is toevallig 😅
Bij ons glijdt het dekbedovertrek idd ook wel, niet heel erg, maar wel een beetje. Maar komt volgens mij wel door het dekbed, we hebben een dekbed van de Hema en dat is best glad
vorig jaar
Reactie op Rizzerd
Dat is toevallig 😅
Bij ons glijdt het dekbedovertrek idd ook wel, niet ...
Een ander overtrek van ons glijdt ook wel, maar niet zo erg. Dus verwacht dat het bij ons misschien ook wel aan het dekbed zelf ligt. Maar die jij ook hebt is echt verschrikkelijk bij ons! Zonde … want hij is zo leuk!
vorig jaar
Reactie op Rizzerd
Wij hebben voor onze oudste een bedhuisje, maar iets anders dan op jouw fot ...

Oke dankjewel! Welke maat bed hebben jullie?
vorig jaar
Reactie op Kusjeskusjesxx
Oke dankjewel! Welke maat bed hebben jullie?
90x200 meter. Ik was blij met de keuze want wanneer ze ziek was bv, kan 1 van de 2 even bij haar liggen of slapen. Zo kreeg iedereen weer meeste slaap. Maar wij hebben veel later de overstap gemaakt, want ze sliep altijd prima in haar ledikant.