9 Reacties

6 maanden geleden

Wij zijn sinds kort overgestapt naar een vloerbedje, onze zoon deed dit ook en was moeilijk te troosten in het spijlen bedje, we vonden het ook heel moeilijk om hem te laten wenen en wij hadden het gevoel dat hij er niet graag in sliep. De verandering van bed voelt voor ons wel beter aan, maar elke situatie is anders natuurlijk! Verder heb ik geen tips helaas ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Sv1997

Wij zijn sinds kort overgestapt naar een vloerbedje, onze zoon deed dit ook ...
Heb je toevallig een link van het vloerbed?🤭🤭

6 maanden geleden

Reactie op Xaya

Heb je toevallig een link van het vloerbed?🤭🤭
Ik heb het zelf gemaakt, ik heb wel een foto van het eindresultaat ter inspiratie ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Sv1997

Ik heb het zelf gemaakt, ik heb wel een foto van het eindresultaat ter in ...
Mooi! En dan gewoon 90 bij 200 denk ik?

6 maanden geleden

Reactie op Xaya

Mooi! En dan gewoon 90 bij 200 denk ik?
Ja inderdaad!

6 maanden geleden

Reactie op Sv1997

Ik heb het zelf gemaakt, ik heb wel een foto van het eindresultaat ter in ...
Ziet er echt heel mooi uit! Ik zou zelf alleen bang zijn dat mijn zoontje dan dus alsnog wil gaan staan en over de "reling" heen valt op de grond..

6 maanden geleden

Geen tips helaas, maar veel herkenbaarheid. Ons zoontje gaat doodleuk twee uur lang staan en van alles doen in z’n bedje. Ben ook een beetje met m’n handen in het op dit moment. Sorry dat ik je dus geen adviezen kan geven…

6 maanden geleden

Hier idem dito. Heb sinds gisteren van die bedomranders om zijn bedje gedaan. En hij komt weliswaar ineens weer voor een flesje rond 12 uur maar dat was vannacht de enige keer dat hij wakker is geworden. Misschien toeval, maar hier pakte hij soms de spijlen vast in zijn slaap en werd dan daardoor wakker. Dus wie weet is dit voor ons de gouden tip. Misschien heb je er wat aan

6 maanden geleden

Reactie op MMHB

Ziet er echt heel mooi uit! Ik zou zelf alleen bang zijn dat mijn zoontje d ...
Snap ik, die zorg had ik ook. Maar voor de moment doet hij geen enkele moeite om er zelf in of uit te kruipen en echt rechtstaan zoals op de foto doet hij tot nu toe enkel als ik hem eruit kom halen. Voor de zekerheid ligt er ook wel een dikke mat onder moest hij toch een keer tuimelen. Voor ons werkt dit, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk ☺️