Dag lieve mama's
Ik ben er enkele dagen geleden achter gekomen dat mijn partner waar ik al 9 jaar mee samen ben en 4 jaar getrouwd mij heeft bedrogen met een ex-collega. Er is geen fysiek contact geweest maar wel via een bepaalde app, ze hadden 2/3maanden lang elke dag contact, en niet gewoon contact maar ook sexthing.. ze zei constant dat hij bij me weg moest gaan en dat hij ons zoontje van mij moet afpakken (onze zoon is 9 maanden) zij was de eerste dat seksuele getinte berichten stuurde en hij is daar in mee gegaan, hij zij ook dat ze de mooiste vrouw was dat hij ooit had gezien, ik mis je enzovoort. Hij zij dat hij zich geliefd wou voelen en dit daarom gedaan heeft (in de hoop een complimentje terug te krijgen) ik geloof hem wel dat niets gemeend was maar dan nog.. ik was bezig met de scheiding in te zetten maar dan begon ik te twijfelen, ik heb hem een tweede kans gegeven maar ik voel dus niets, geen boosheid, geen gekwetstheid.. ik snap het zelf gewoon niet normaal ben ik iemand die heel fel reageert maar nu niet, ik ben precies geblokkeerd. Iemand die enig advies heeft?馃檨