14 Reacties
7 maanden geleden
Lijkt wel zo..Of een andere huidziekte zoals 5e/6e ziekte oid kan het misschien ook nog worden
7 maanden geleden
Wij zijn 3 weken geleden met de waterpokken naar Egypte gevlogen.
Het is idd niet toegestaan.
En wellicht is het niet super netjes maar toen ze er naar vroegen bij de gate heb ik gezegd dat het eczeem is.
Zij mogen namelijk geen diagnose stellen.
Succes!
7 maanden geleden
Ik hoop voor jullie dat het maar muggenbeten zijn. Of gewoon toevallig wat rode vlekken. Indien het waterpokken zijn, mag je inderdaad niet vliegen. Het is erg besmettelijk. Kleine kinderen, babytjes, zwangere vrouwen... zijn er erg gevoelig aan en in een vliegtuig geef je het erg snel door.
7 maanden geleden
Lijkt er wel op. Misschien laten ze je vliegen maar het mag(met goede reden!) niet. En je loopt het risico niet terug te mogen vliegen. Waterpokken kan voor kleine babies zeer gevaarlijk zijn en is zeer besmettelijk. Vraag je af of je het op je geweten wilt hebben een kwetsbaar kindje of mede reiziger daar mee op te zadelen..
7 maanden geleden
Wij zijn 3 weken geleden met de waterpokken naar Egypte gevlogen.
Het is id ...
Ik vind dit echt niet kunnen
7 maanden geleden
Reactie op Sharralanda
Ik vind dit echt niet kunnen
Niemand vroeg jouw mening ✌️
7 maanden geleden
Niemand vroeg jouw mening ✌️
Nou nou.. je plaatst zelf een bericht op een forum waarop mensen eenmaal een mening geven (inherent aan een forum en zelfs het doel van een forum)
7 maanden geleden
Reactie op Rianneee16
Nou nou.. je plaatst zelf een bericht op een forum waarop mensen eenmaal ee ...
Die opmerking is toch niet relevant voor dit topic?
En ik heb geantwoord op de vraag van degene die het topic startte. Ik vraag dus niet om een mening. Ik deel alleen mijn ervaring. En ik geef zelf al aan dat het niet netjes was maar het is gebeurd.
Ik word zo moe van al die toetsenbordhelden.
7 maanden geleden
Die opmerking is toch niet relevant voor dit topic?
En ik heb geantwoord op ...
Jouw opmerking was anders ook niet relevant want je geeft zelf GEEN antwoord op ts haar vraag. Ts weet zelf heel goed dat ze niet mag vliegen met een kindje met waterpokken.
Jij gaf enkel een don antwoord en nu ben je op je teentjes getrapt omdat ik er iets over zei.
7 maanden geleden
Reactie op Sharralanda
Jouw opmerking was anders ook niet relevant want je geeft zelf GEEN antwoo ...
👍🏻