12 Reacties

3 jaar geleden

Sterkte ik heb precies zelfde.. ben al 6 wk onderweg. Mogelijk na Corona zwangerschaps rhinitis. Voor benauwdheid kreeg ik niets en heb heel wat artsen gesproken. Gebruik wel xylometazoline neusspray al die tijd en dat mag.

3 jaar geleden

Reactie op Tassie1980

Sterkte ik heb precies zelfde.. ben al 6 wk onderweg. Mogelijk na Corona zw ...
Ik heb zelf ook corona gehad, maar dat is al 3 maand geleden. Deze klachten pas na kerst gekregen, heel erg vervelend

3 jaar geleden

Hoi hoi, hier hetzelfde. Sinds een week goed verkouden. En het lijkt maar niet beter te worden. Ik heb vooral last van benauwdheid met slapen, oftewel als ik plat ga liggen.

3 jaar geleden

Ik heb zelf ook corona gehad, maar dat is al 3 maand geleden. Deze klachten ...
Misschien ook zwangerschaps rhinitis…

3 jaar geleden

Reactie op Sanne40

Hoi hoi, hier hetzelfde. Sinds een week goed verkouden. En het lijkt maar n ...
Herkenbaar en veel hoesten.. het lijkt.maar niet beter te worden😑

3 jaar geleden

Hier ook flink verkouden geweest en al zeker 2 weken kortademig 😪

3 jaar geleden

Hier ook enorm verkouden geweest en dokter kon niets voorschrijven omdat ik zwanger ben... Enige wat helpt is rust... :/

3 jaar geleden

Hier ook ja. Niet per se benauwd maar wel koorts gehad en sindsdien (al bijna 2 weken) aan t hoesten. Lijkt wel iets minder te worden maar nogsteeds heel vervelend. Sinds gister echt mn spieren bij de ribben aan de rechterkant verrekt ofzo of gekneusde rib of iets maar echt pijnlijk. Vooral dus bij t hoesten of bepaalde bewegingen. Wat een gedoe.

3 jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Hier ook enorm verkouden geweest en dokter kon niets voorschrijven omdat ik ...
Ja alleen die rust helpt.voor geen meter🙈 super vervelend dat we niks kunnen innemen

3 jaar geleden

Ik heb als tip van de doktersassistente veel drinken en een kussen extra onder je hoofd/matras doen. Zo lig je wat hoger en ben je minder benauwd en wordt het hoesten ook minder. Heeft mij goed geholpen in de nacht.

3 jaar geleden

Ik hoest nu al bijna 3 weken. Word nu langzaamaan minder. Begin ook erg benauwd mocht toen puffers gebruiken en in nood voor de nacht 1 x codaine tablet, liever niet. Hoestdrank voor kriebelhoest voor zwangere bij apotheek gehaald. Later werd het een vastzittende slijm hoest, toen tabl flamuciel, uiteindelijk ging het beter.

3 jaar geleden

Hier net zo. Al bijna een week flinke griep ik heb ook een extra kussen op mijn bed tegen het hoesten. Daarnaast paracetamol, kinderneusspray en ui naast het bed.