12 Reacties
3 jaar geleden
Sterkte ik heb precies zelfde.. ben al 6 wk onderweg. Mogelijk na Corona zwangerschaps rhinitis. Voor benauwdheid kreeg ik niets en heb heel wat artsen gesproken. Gebruik wel xylometazoline neusspray al die tijd en dat mag.
3 jaar geleden
Reactie op Tassie1980
Sterkte ik heb precies zelfde.. ben al 6 wk onderweg. Mogelijk na Corona zw ...
Ik heb zelf ook corona gehad, maar dat is al 3 maand geleden. Deze klachten pas na kerst gekregen, heel erg vervelend
3 jaar geleden
Ik heb zelf ook corona gehad, maar dat is al 3 maand geleden. Deze klachten ...
Misschien ook zwangerschaps rhinitis…
3 jaar geleden
Reactie op Sanne40
Hoi hoi, hier hetzelfde. Sinds een week goed verkouden. En het lijkt maar n ...
Herkenbaar en veel hoesten.. het lijkt.maar niet beter te worden😑
3 jaar geleden
Hier ook enorm verkouden geweest en dokter kon niets voorschrijven omdat ik zwanger ben... Enige wat helpt is rust... :/
3 jaar geleden
Hier ook ja. Niet per se benauwd maar wel koorts gehad en sindsdien (al bijna 2 weken) aan t hoesten. Lijkt wel iets minder te worden maar nogsteeds heel vervelend. Sinds gister echt mn spieren bij de ribben aan de rechterkant verrekt ofzo of gekneusde rib of iets maar echt pijnlijk. Vooral dus bij t hoesten of bepaalde bewegingen. Wat een gedoe.
3 jaar geleden
Reactie op Gina - 28 07 2021
Hier ook enorm verkouden geweest en dokter kon niets voorschrijven omdat ik ...
Ja alleen die rust helpt.voor geen meter🙈 super vervelend dat we niks kunnen innemen
3 jaar geleden
Ik hoest nu al bijna 3 weken.
Word nu langzaamaan minder. Begin ook erg benauwd mocht toen puffers gebruiken en in nood voor de nacht 1 x codaine tablet, liever niet.
Hoestdrank voor kriebelhoest voor zwangere bij apotheek gehaald. Later werd het een vastzittende slijm hoest, toen tabl flamuciel, uiteindelijk ging het beter.