22 Reacties

13 dagen geleden

Onze dochter is nogal ee koukleum. Ze ligt nu in een dikke slaapzak, met velours slaapzak en korte mouwen romper. Slaapkamertemperatuur is zo'n 20 graden, maar in de nacht voel je nog wat tocht in haar kamer (ondanks raam dicht etc)

13 dagen geleden

Ze heeft een dunne pyama aan, slaapzak met mouwen (3TOG) . Op een slaapkamer van ong. 18 graden

13 dagen geleden

Zoontje slaapt met slaapzak met lange mouwen, maar lage Tog. Daaronder 2 delige pyjama met lange mouwen en lange broek. Tis in zijn kamer ongeveer 21-22 graden. Onlangs naar lange mouwen overgeschakeld want werd soms wakker van koude armpjes

13 dagen geleden

Ons zoontje ligt in een redelijk koude kamer (17 a 18 graden) met een hele dikke slaapzak (puckababy 4 seizoenen en dan de wintervariant al) zonder iets eronder, dus alleen zijn pamper, verder bloot. De slaapzak is vanbinnen van teddystof, dus heerlijk zacht vandaar.

13 dagen geleden

Reactie op XBeau

Ze heeft een dunne pyama aan, slaapzak met mouwen (3TOG) . Op een slaapkame ...
Hier exact hetzelfde

13 dagen geleden

Slaapzak met lange mouwen 2Tog. Romper met lange mouwen en dun pyama broekje. Kamertje is 18 graden

13 dagen geleden

Hier ligt onze zoon met een romper met korte mouwen, een lange pyjama, sokken en een winterslaapzak (3TOG). Het is 18 graden op zijn kamer.

13 dagen geleden

Onze dochter heeft het niet snel koud. Het is ongeveer 18 graden op haar kamer. Ze draagt nu een slaapzak met lange mouwen van 2,5 TOG en ze heeft verder alleen maar een luier aan.

13 dagen geleden

Onze zoon ligt trouwens in de puckababy 4 seizoenen van 2.5 TOG, met korte mouw rompertje en merinowollen pyjama. Het is 17.3 graden op zijn kamer. Ik twijfelde of het te warm was, maar merinowol reguleert wel goed, ook als het wat warm wordt. Valt mij op dat hij ‘s avonds altijd warm voelt aan zijn hoofdje, dan voelt het eigenlijk net te warm. Maar in de ochtend voelt hij dan juist lekker aan, zonder te zweten. Lichaampje koelt ‘s nachts nog wat af uiteraard. Twijfel soms of die teddy binnenkant van puckababy winter niet lekkerder is met niks eronder haha. Las dat hierboven ook terug. Proberen waard maar ieder kindje is anders natuurlijk 😊

13 dagen geleden

Puck a baby slaapzak 2.5 TOG, romper korte mouw en pyjamabroekje. Tis 17/18 graden op z'n kamer.

13 dagen geleden

Hier 19-20 graden en momenteel in wollen pakje met lange mouw en broek in de Puckababy 4 seizoenen slaapzak, beide delen met wollen onderlegger in bed. Van de zomer 21-22 graden en dikke deel Puckababy met wollen korte mouw romper.

13 dagen geleden

Winterslaapzak, romper en feetje pyjamashirt op een kamer van ongeveer 20 graden. Bij echte koude nachten doe ik er in de winter nog de pyjamabroek bij

12 dagen geleden

19 graden, korte mouwen romper, dunne pyjama, slaapzak zonder mouwen (gok op 1,5 of 2 tog). In de middag slaapt ze in dezelfde slaapzak, soms alleen met dr romper aan en dan word ze zwetend wakker 😅

12 dagen geleden

Slaapkamer is denk zo’n 18/19 graden Zoontje slaapt met langemouwenromper Lange mouwen en broek pyjama Slaapzak mouwloos van HEMA tog3 Wel een dekentje over hem heen van denk 1,5/2tog maar vaak is hij daar onder vandaan tijdens het slapen Tussen de middag slaapt hij met kleding aan soms alleen met maillot en shirt onder het dekentje.

11 dagen geleden

Lange mouw romper, pyjama met voetjes, slaapzak TOG 3.5. Kamer temperatuur is 18

11 dagen geleden

Goed topic, ik vroeg me dit ook al af! Onze dochter slaapt in korte mouwen romper, pyjama en zo'n vierseizoenendekbed zonder het binnenste deel er nog in en zonder mouwen. Ze slaapt altijd heel erg goed, dus geen idee of ze het koud heeft. Het is rond de 16 graden in haar kamer. Als ik de reacties hieronder lees, dan zijn de mouwen zeker nodig

11 dagen geleden

Ik ben toch geswitcht naar 1 laagje minder. Heb nu de 2.5 TOG van puckababy, een lange mouwen romper en een broekje. Het is rond de 17/17.5 graden op de kamer.

7 dagen geleden

Onze zoon heeft het snel warm. Het is nu 17 graden op zijn kamer. Hij slaapt met een lange mouwen romper en de herfst slaapzak van Puck a baby.

6 dagen geleden

Ik ben de afwijker hier geloof ik. Slaapkamer is onverwarmd en momenteel denk ik max een graad of 12🥶 momenteel winter puckababy slaapzak & lange mouwen pyama, korte mouwen romper. Ze (1 en 2 jaar) slapen op een enkele uitzondering standaard de nacht door. Als het straks echt gaat vriezen gaat er nog een schapenvachtje over hen heen.

6 dagen geleden

Reactie op Marianne96

Ik ben de afwijker hier geloof ik. Slaapkamer is onverwarmd en momenteel de ...
Hier ook rond de 14/15 graden en hetzelfde gekleed. Ik heb dan een winterslaapzak van Prenetal en vorig jaar van de hema. Nog nooit wakker geweest s’nachts.