21 Reacties

3 jaar geleden

Eentje die altijd in het assortiment is! HAPPY HORSE! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Eentje die altijd in het assortiment is! HAPPY HORSE! ❤️
Haha super! En dan de knuffel of knuffeldoekje?🥰

3 jaar geleden

Ik zoek dit ook 🥺 vind alles heel grof en niet leuk voor een meisje

3 jaar geleden

Reactie op Y1995

Ik zou voor een knuffeldoekje gaan. Die je aan de speen kan vastmaken, als je die gaat gebruiken. Ze gaan daar met de handjes mee spelen wat ontspannend werkt en ze mogelijk zo in slaap vallen. Echte knuffels, hebben ze nog vrij weinig aan in het begin.

3 jaar geleden

Hier ook fan van happy horse, voordeel is idd dat als je hem kwijt raakt je hem gewoon bij kunt kopen. Ze zijn lekker zacht en in allerlei formaatjes. Mijn dochter heeft de konijntjes. En voor mijn zoontje nu het aapje aangeschaft. Die heb ik mn dochtertje laten uitkiezen. Zo is het ook duidelijk voor haar dat die voor de baby is.

3 jaar geleden

Reactie op Y1995

Ik heb echt alle formaten thuis liggen. Met de middelmaat slaapt ze, De iets kleinere ligt bij me moeder voor slapen. De grote speelt ze ermee. Knuffeldoek ligt ergens in de speelgoedbak.

3 jaar geleden

Wij geven de baby gewoon een standaard konijntje van happy horse. Heeft m’n zoontje ook en hij is er dol op. Voor hem hebben we de bruine en zijn zusje krijgt nu de roodachtige.

3 jaar geleden

Wij ook fan van happy horse! En dan het knuffeldoekje (we hebben ook de andere maten konijnen maar daar doet mijn zoontje niks mee). Mijn zoontje heeft de lichtblauwe en is hier nog steeds erg gehecht aan, hij heeft zat andere knuffels maar het is altijd "knuffie". Zo noemt ie hem. Voor zijn baby zusje hebben we dus dezelfde gekocht, maar dan in het bruin. Mijn zoontje gaat deze als cadeautje geven aan de baby, zodat ze samen dezelfde "knuffie" hebben 😊

3 jaar geleden

Wij hebben ook de konijnen van happy horse besteld en gepersonaliseerd. Ik hoop dat ons meisje ze even leuk vind als wij 😅

3 jaar geleden

Wij ook de happy horse en dan het koetje🥰

3 jaar geleden

Wij hebben ook het happy horse konijn. Maar nu bijna 2 en nog eigenlijk nooit naar omgekeken. De oude aap van m'n man en de Emma beer zijn hier favoriet. Die moeten nu overal mee naartoe. Ik vind de happy horse wel erg leuk en hou nog hoop. 😉

3 jaar geleden

Mijn oudste dochter (bijna 2) heeft eigenlijk nooit omgekeken naar knuffels 😅 We hebben meerdere Happy Horse knuffels, knuffeldoekjes, ... gekregen of gehad... De enige knuffel die een beetje succes heeft is haar Bumba knuffel, die heeft ze mee bij de opvang, maar thuis komt hij vaak de tas voor naar de opvang te gaan niet eens uit ☺️

3 jaar geleden

M’n oudste keek niet om naar knuffels… toen hij een jaar of 1,5 was had hij een plastic schep als knuffel 😂 die is inmiddels omgeruild voor een of andere knuffel die hij ergens in een winkel tegen kwam. Dus heb niet teveel hoop 😂

3 jaar geleden

Hier ook een 2 jarige die niet veel met knuffels heeft. Toen ze werd geboren ook zo belachelijk veel knuffeldoekjes gekregen die ongebruikt en soms zelfs nog in de verpakking op zolder zijn beland. Daarentegen is ze dol op alles met bloemetjes en sleept ze dan ook het liefst een bloemetjes blouse of jurk achter zich aan😂

3 jaar geleden

Ik heb een teddybeer van Jellycat

3 jaar geleden

Tip; neem nooit de happy horse konijnen. Bij dochter is nu bijna 6 en slaapt sinds baby met een konijnenoor in haar mond. Nooit een speen gehad verder, maar krijg het nog niet voor elkaar om afscheid te nemen van dat inmiddels vieze afgekluifde konijn 😅🤣

3 jaar geleden

https://loavaly.nl/search?q=senger&options%5Bprefix%5D=last ze zijn wat duurder, maar ik vind deze echt zooo leuk 😍.

3 jaar geleden

Ik heb nu geen knuffel aangeschaft. Onze dochter koos uiteindelijk haar knuffel zelf. Van happy horse had ik van alles wat, allemaal gekregen. Maar uiteindelijk viel onze dochter in slaap als haar gezicht afgeschermd was met een hydrofiele doek. Hierdoor kocht ik een grotere knuffeldoek van Liewood. En die ging ze zelf over haar hoofd doen om in slaap te komen. Het hele assortiment van happy horse doet ze niks mee. Nu kan ik weer zien wat deze baby daarmee zal doen had dat immers nog in huis.

3 jaar geleden

Happy horse poedel. Aangezien ik zelf een poedel heb, heeft zij straks ook haar eigen poedel🥰

3 jaar geleden

Ons zoontje (drie jaar) had van alles! Knuffels, knuffeldoekjes en onwijs veel gekregen ook. Hij had in eerste instantie er helemaal niks mee, maar kreeg met de tijd voorkeur voor een simpele hydrofiele doek voor tijdens het slapen. 😅