7 Reacties

7 maanden geleden

Wij ook hetzelfde. Zondag sliep ze ineens in een stuk door. Ik dacht oke dit is weer normaal. En nu ineens weer hetzelfde. Ze krijgt ook tandjes daarom denk ik. Ze wil steeds bij ons zijn. Ik probeer het echt maar soms geef ik mijzelf over aan de situatie en laat ik haar gewoon bij mij slapen. Ik vind het ook echt zielig.

7 maanden geleden

Jup. Standaard wel 2x drinken. Ik laat het, dit gaat vanzelf ooit over.

7 maanden geleden

Jup hier ook 1 a 2x per nacht..

7 maanden geleden

Hier ook nog 2 keer per nacht. Nu hij door een moeilijke maand heen is met 4 tandjes, hand, voet, mondziekte en veel ontwikkelingen zijn we nu een afbouwschema gestart. Wij verlagen om de twee dagen een van de twee flessen met 30 cc. We zijn al van 180/150 terug naar 120/120 en valt ook nu gewoon weer in slaap. Hopelijk zet deze lijn door🤞

7 maanden geleden

Hier ook 1 a 2 x per nacht. En dan wanneer wij het zat zijn en het aan willen pakken gaat het ineens weer een paar nachten goed. Weer even drie nachten doorgeslapen om vervolgens nu weer ‘s nachts klaar wakker te zijn en zelfs niet na een fles te gaan slapen. Dat laat zien dat ze wel zonder kan maar soms het gewoon even nodig heeft in mijn ogen, al is het wel echt mega vermoeiend 😓 en mag ik hopen dan na het eerste jaar de stijgende lijn flink omhoog zet!

7 maanden geleden

Hier ook 2x per nacht. Hij begint altijd in zn eigen bedje en wordt rond 12 uur wakker. Dan voeden en weer terug in zn bedje. Dan wordt ie nog tussen 3 en 4 een keer wakker, maar dan is hij vaak moeilijk weer weg te leggen en dan neem ik hem uiteindelijk mee naar boven en slapen we samen verder. Zo krijg ik ook meer uren, dan wanneer ik de strijd aanga. Dus ik laat het voorlopig maar even zo en vertrouw erop dat het vanzelf minder wordt en het doorslapen komt wel een keer.

7 maanden geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Hier ook 2x per nacht. Hij begint altijd in zn eigen bedje en wordt rond 12 ...
Ja precies zelfde hebben wij ook. Niet elke dag maar wel vaak de laatste tijd