7 Reacties

9 maanden geleden

Doorkomen van tandjes? Heb je al een bijtring geprobeerd

9 maanden geleden

Ik denk ook tandjes. Onze dochter bijt momenteel op alles. Zelfs de tafelpoten zijn niet meer veilig 😉

9 maanden geleden

Onze dochter doet het ook, die heeft wel al 8 tanden maar gok dat het bij haar de kiezen zijn. Wij proberen ook een bijtring en gewoon speeltjes waar ze op mag bijten. Zodra ze op onze handen gaat bijten geven we iets anders waar het wel op mag.

9 maanden geleden

(te vroeg op verzenden gedrukt) Heeft hij al tandjes? Als hij 's nachts slecht slaapt kan het best zijn dat hij er veel last van heeft. Kwijlt hij ook veel? Kan je iets in zijn mond zien? Verdikkingen, witte puntjes, heeft hij een rode wang bijvoorbeeld? Eventueel kan je voor de nacht een zetpil geven.

9 maanden geleden

heeft vier tandjes boven en twee onder. kwijlt niet en geen zichtbare puntjes of witte bulten in zn mond. geen rode wangen. hij doet het ook niet de hele dag. het lijkt dat het in de middag ergens begint rond een uur of 4 meestal. hij slaapt de laatste tijd wel slecht inderdaad. slaapt eigenlijk alleen op schoot als wij hem leggen is hij na 10 min max wakker. als hij vanavond weer weinig slaapt ga ik een zetpil geven. wij kunnen inmiddels tegen weinig slaap maar het wordt steeds erger en ik kan zeggen dat het van weinig slaap naar geen slaap is voor ons als ouders.

9 maanden geleden

Ik vermoed tandjes, mijn dochter heeft verder geen enkel ander teken gehad bij de tandjes, niet rood, dik, warm, kwijlen of bulten of spuitluiers alleen kauwen/bijten. Maar als dat het niet is dan doet mijn dochter het nu ook wel eens uit frustratie, als ze iets niet mag gaat ze me uit nijdigheid bijten en dat word erger als ze moe is. Dus misschien ook door de oververmoeid en niet anders kunnen uiten daarvan? Ik heb helaas geen tips om het te stoppen, ik probeer systematisch iets anders aan te bieden waar ze vervolgens niet op kauwt hahah en ik zeg "au niet bijten dat doet zeer" en maak haar tegelijk los, het helpt hier nog niks maar ik denk de aanhouder wint.

9 maanden geleden

Heel herkenbaar. Onze zoontje bijt mij de hele dag door, vooral in m'n wang en nek. Hij heeft ook al 6 tandjes en ik zie nog geen andere tandjes. Ik denk dat het ook een vorm van liefde is. En ook behoefte om te bijten wat een beetje bij de ontwikkeling hoort. Ik heb trouwens geen idee hoe ik het moet afleren. Zeggen auw of apart zetten of boos kijken helpt niet..