12 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb deze ervaring niet in combinatie met een bevalling... Maar heb dit ooit gehad. Duurde best wel een tijdje. Ook als het bloed wegtrekt, dan wordt het geel, ziet er dan nog steeds niet echt lekker uit. Denk misschien in totaal 2 weken ofzo...
3 jaar geleden
Reactie op Gina - 28 07 2021
Ik heb deze ervaring niet in combinatie met een bevalling... Maar heb dit o ...
Ah ok茅, bij mij is het nu al 3,5 week en nog steeds rood.. als het gele hierna nog moet komen gaat het dus nog wel even duren 馃槶
3 jaar geleden
Reactie op ellaakkus
Hey! Ik heb dit ook gehad. 4 weken geleden bevallen en bij mij trok het in ...
Ah gelukkig, ik hoop dan dat het bij mij ook niet lang meer duurt. Werden jouw ogen ook eerst geel voordat het wegtrok?
3 jaar geleden
Reactie op Anne Kuijpers
Ah gelukkig, ik hoop dan dat het bij mij ook niet lang meer duurt. Werden j ...
Ik hoop het ook voor je! Ik vond het ook echt rot en iedereen keek me ook aan alsof ik in elkaar gemept was. Ik krijg het trouwens ook best snel, met overgeven al springen mijn adertjes. Het werd inderdaad wel geel, maar ik moet zeggen dat het toen wel al bijna niet meer opvallend was + daarna vervaagt het ook heel snel. In ieder geval beter dan rood!
3 jaar geleden
Reactie op ellaakkus
Ik hoop het ook voor je! Ik vond het ook echt rot en iedereen keek me ook a ...
Pff ja echt, ik voel er niks van maar iedereen die ik zie zegt er meteen wat over. Ik snap het want het valt ook op maar wel heel irritant 馃槄
3 jaar geleden
Trouwens, mijn baby (2 weken nu) heeft dit ook... De bevalling ging zo snel dat er dus ook bloedvaatjes in zijn ogen zijn gesprongen door de druk.
Het wordt steeds minder en bij hem wordt het niet geel, dus wellicht is er hoop 鈽猴笍.
3 jaar geleden
Mijn zoontje heeft het na de bevalling 3 weken geleden! Maar het begint nu langzaam weg te trekken!
3 jaar geleden
Reactie op tinkelbel123
Mijn zoontje heeft het na de bevalling 3 weken geleden! Maar het begint nu ...
Mijn zoontje had het inderdaad ook een beetje en bij hem is het nu gelukkig al helemaal weg :-)
3 jaar geleden
Reactie op jilster
Bij mij is het binnen twee weken weg getrokken, en is het niet echt geel ge ...
Ik had echt meer rood dan wit in mijn ogen 馃槄 het begint nu wel wat minder te worden, ik krijg nu alleen ineens een ontstoken oog 馃槄馃槶
3 jaar geleden
Reactie op Anne Kuijpers
Ik had echt meer rood dan wit in mijn ogen 馃槄 het begint nu wel wat minder ...
Waarschijnlijk voorkom je dit door je handen te wassen na het verschonen van de luier.