Hoi!
Onze kleine meid is alwee bijna 10 maanden. Ik geef haar nog steeds bv en bij de opvang weigert ze meestal de fles. Laatste weken gaat het wel iets beter met vers gekolfd melk (ik werk overigens maar 10u per week ivm dit fles weigeren).
Ik ben al druk in de weer met hapjes. Ze eet 1 stuks fruit in de ochtend, tussen de middag halve boterham en in de avond groente, aardappels, vlees (gok een half potje qua hoeveelheid). Naast de hapjes bied ik een 360 graden beker met water of diksap aan, hier drinkt ze maar kleine slokjes van.
Ze wil eigenlijk vooral nog de borstvoeding. Zijn er meer moeder die dit herkennen? Ik zit overdag eigenlijk meestal op 5 a 6 voedingen en dan nog 1x per nacht.
Ik vind het verder prima maar als ik de voedingsschema's zie voor een 10 maanden oude baby komt ze hier bij lange na niet aan ...
Groetjes Nienke
Ik heb daar geen last van je borsten maken toch melk aan als ze weer in de middag drinkt als ze er zin in heeft. Niet dat het voor de avond dan op is. Je hebt wel minder last van harde borsten.