12 Reacties

3 maanden geleden

Toen ze 1 jaar was hebben we deze opgeruimd. Nu staat er een keukentje, stapelstein en speelgoedkist. Het is soms wat extra opletten maar gaat hartstikke goed.

3 maanden geleden

Reactie op FvL1992

Toen ze 1 jaar was hebben we deze opgeruimd. Nu staat er een keukentje, st ...
En als jij even iets moet halen boven of uit de auto? Ik heb een echte klauteraar die vooral roekeloos denkt haha

3 maanden geleden

Wij hebben een grote grondbox waarin hij veilig kan spelen als ik even m’n handen vrij moet hebben. Ik merk dat het voor hem ook wel fijn is om soms een beetje begrensd te zijn en niet de hele beneden verdieping door te kunnen kruipen. Als hij in de grondbox lekker met Foamtegels kan hij heel rustig en gericht met iets spelen terwijl hij ‘los’ snel afgeleid en daardoor soms erg hyper wordt.

3 maanden geleden

Reactie op Xaya

En als jij even iets moet halen boven of uit de auto? Ik heb een echte klau ...
Haha nou het is nu meer verlatingsangst bij ons. Zodra ik de tussendeur dicht doe en ik naar boven sprint is het drama bij de tussendeur. Ik ben verder nooit lang weg (ik tel altijd tot 30 🙈) Ze begint nu meer te begrijpen dat ze soms moet wachten op de bank, maar voorheen veel proberen af te leiden met speelgoed in haar hoekje.

3 maanden geleden

Box en speelhoek beide

3 maanden geleden

Hier geen box meer. Ik zet hem in zijn stoel als ik even naar toilet moet of eten moet maken... hij heeft de zetel ontdekt. Groot klimparadijs... zijn stoel is wel nog een veilige plek. Voorheen liep hij gewoon rond en speelde hij wanneer ik kookte. Iets zoeken zodat hij de riempjes niet meer los kan doen?

3 maanden geleden

Ik heb em weggehaald. Was al een tijd alleen een opslag geworden. Het werd ook echt een krijspartij als ik zoon erin wilde zetten, hij wilde echt niet meer. Als ik echt even wat moet gaat ie of in stoel of ren ff heen en weer naar boven. Of ik neem em mee naar boven. Als ie ze los krijgt, wordt het dan niet tijd voor nieuwe riempjes 😆😅

3 maanden geleden

Onze zoon is nu 14 maanden en we gebruiken de box nog dagelijks!!!

3 maanden geleden

Al met 5 maanden al verkocht en nu idd speelgoedkist en een keukentje , als ik iets moet doen dan idd in haar stoeltje ,ze in geen kant op en trappenhek is ook al geïnstalleerd

3 maanden geleden

Hier nog wel een box maar hij wil er soms zelf graag in spelen. Dan wijst hij ernaar en wil erin. Maar we hebben een ronde op wieltjes dus staat ooo niet in de weg eigeblijk

3 maanden geleden

Hier nog wel een box maar hij wil er soms zelf graag in spelen. Dan wijst hij ernaar en wil erin. Maar we hebben een ronde op wieltjes dus staat ooo niet in de weg eigenlijk