31 Reacties

5 maanden geleden

Onze box staat nog gewoon en onze man van 12 maanden zit er dagelijks in. Dikke prima. Hij blijft voorlopig nog gewoon staan!

5 maanden geleden

Hier wordt de box al maanden gebruikt als dumpplek voor speelgoed, dekens enz. 😅 Mevrouw wilt haar bewegingsvrijheid dus die heeft het daar niet naar haar zin. Als ik echt even iets moet doen zet ik haar in haar stoel (met riempjes anders wipt ze zichzelf daar ook uit🙄). Iig moet onze box dus weg, maarja, waar laat ik dan weer al die zooi😜

5 maanden geleden

Wij hebben bij beide kinderen de box al heel snel weggedaan. Ze gingen allebei amper erin en heb het geen moment gemist. Bij de jongste rond 4 maanden of eerder weggedaan.

5 maanden geleden

Die van ons is al weg haha.

5 maanden geleden

Wij hebben de box terug opgezet want ze trekt zich overal aan op en dan kan ze het tenminste veilig doen zonder dat we er constant bij moeten zijn! Heel blij mee want m’n man heeft andere werkuren dus ik sta er vaak alleen voor.

5 maanden geleden

Grondbox aangeschaft is een groot ding in huis maaaaar oooh zo blij mee. En content mannetje.

5 maanden geleden

Reactie op Frysfamke

Grondbox aangeschaft is een groot ding in huis maaaaar oooh zo blij mee. En ...
Same

5 maanden geleden

Die van ons staat er al sinds 2021, we laten m nog even staan want je weet maar nooit 😝

5 maanden geleden

Vandaag weggehaald. Hij zat er eigenlijk al een tijd niet meer in. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en hem weggehaald. Zoontje is 13 maanden.

5 maanden geleden

Toen mijn dochter rond de 4a 5 maanden was had ik het al verkocht , ze vond het nooit leuk als ze in de box was ,dus had ik toen van die foam speelkleed gekocht dat ze daarop kon spelen

5 maanden geleden

Hier bij alle drie de kindjes met 9/10 maanden weg gedaan. Wij vinden het belangrijk dat ze bewegingsvrijheid hebben en op onderzoek uit kunnen en vond hem zelf ook maar lelijk staan in huis