Hier wordt de box al maanden gebruikt als dumpplek voor speelgoed, dekens enz. 😅 Mevrouw wilt haar bewegingsvrijheid dus die heeft het daar niet naar haar zin. Als ik echt even iets moet doen zet ik haar in haar stoel (met riempjes anders wipt ze zichzelf daar ook uit🙄). Iig moet onze box dus weg, maarja, waar laat ik dan weer al die zooi😜
Wij hebben bij beide kinderen de box al heel snel weggedaan. Ze gingen allebei amper erin en heb het geen moment gemist. Bij de jongste rond 4 maanden of eerder weggedaan.
Wij hebben de box terug opgezet want ze trekt zich overal aan op en dan kan ze het tenminste veilig doen zonder dat we er constant bij moeten zijn! Heel blij mee want m’n man heeft andere werkuren dus ik sta er vaak alleen voor.
Toen mijn dochter rond de 4a 5 maanden was had ik het al verkocht , ze vond het nooit leuk als ze in de box was ,dus had ik toen van die foam speelkleed gekocht dat ze daarop kon spelen
Hier bij alle drie de kindjes met 9/10 maanden weg gedaan. Wij vinden het belangrijk dat ze bewegingsvrijheid hebben en op onderzoek uit kunnen en vond hem zelf ook maar lelijk staan in huis