26 Reacties

茅茅n jaar geleden

Kaas met groene pesto ben ik verslaafd aan nu 馃槀

茅茅n jaar geleden

Appelstroop met kaas:)

茅茅n jaar geleden

Ik heb laatst vegetarische leverworst gekocht die bevalt wel! En verder komkommersalade, smeerkaas of hagelslag

茅茅n jaar geleden

Hoi, ik weet niet of je er bekend mee bent maar ik eet soms brood met bakkeljauw is wel een Surinaamse gerecht maar heerlijk met brood.

茅茅n jaar geleden

Kaas, ham en komkommer. 馃檪

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nly

Ik heb laatst vegetarische leverworst gekocht die bevalt wel! En verder ko ...
Ik was inderdaad ook erg verbaasd hoe lekker de vegetarische leverworst is 馃槉 daarnaast vind ik kaas met avocado op toast erg lekker!

茅茅n jaar geleden

Kaas met roerei!

茅茅n jaar geleden

Smeerkaas of vegetarische leverpastei馃

茅茅n jaar geleden

Ik eet al jaren eigenlijk alleen maar pindakaas met pure hagelslag op mijn boterhammen. Zo nu en dan eens (oude) kaas of kaas met nutella. Ben een aparte denk ik.

茅茅n jaar geleden

Eet deze hele zwangerschap al graag Philadelphia met tomaat op brood. Of tosti鈥檚 pesto mozzarella tomaat.

茅茅n jaar geleden

Geitenkaas met honing en walnoten (soms ook nog ananas er bij op) als ik thuis ben. Op werk pa ik vaak een bouillonnetje waar ik het brood dan in doop of een broodje met hagelslag/muisjes.

茅茅n jaar geleden

Cottagechees/peper/tomaat. Avocado/kaas. Smeerkaaschillie/kipfilet/komkommer ( of paprika). Eet vaak op krackers en soms brood. Maar broodje pindakaas hagelslag gaat er ook goed in hier :)

茅茅n jaar geleden

Heinz komkommerspread met kaas

茅茅n jaar geleden

Ik eet veel kaas. In veel combi鈥檚, met komkommer erop, of kaas met tomaat/olijf erin. Verder ook philadelphia en boterhammenworst.

茅茅n jaar geleden

In het weekend maken we hier weleens uitgebreide sandwiches: avocado, tomaat, kipfilet beetje mayo, peper en wat chiliflakes en omeletje en soms plakje kaas erbij

茅茅n jaar geleden

Niet veel bijzonders hier... wel megatrek in zoete dingen: Jam (eventueel met pindakaas), chocopasta. Maar smeerkaas vind ik nu opeens ook superlekker!

茅茅n jaar geleden

Veel boterhammen met kaas - komkommer, - tomaat of - avocado. Gekookt eitje. Smeerkaas (eet ik echt ineens sinds ik zwanger ben) Sandwichspread (ook iets nieuws) Vega smeerpate van Kips Appelstroop

茅茅n jaar geleden

- Avocado met wat roomkaas erdoor heen. - Vegetarische pate - Vegetarische filet Amerikanen - Eiersalade - Seldereisalade - Boterhammen worst - Kaas

茅茅n jaar geleden

Kaas met jam!

茅茅n jaar geleden

Hagelslag hagelslag hagelslag 馃槀馃槀馃槀