8 Reacties

9 maanden geleden

Joolz aer+ topding

9 maanden geleden

We hebben joolz aer en die mag als hand bagage mee. Eerder namen we de doona mee en ik had m netjes in een zak gedaan en toch met een gat in de stof terug gekregen helaas

9 maanden geleden

Wij al meerdere keren gevlogen met de Hamilton buggy (hadden deze ook al bij de oudste). Wij geven hem altijd af voordat we echt het vliegtuig in gaan (bij de trap of bij de sluis) ik vind het persoonlijk ook maar onhandig om met kind, handbagage en dan de buggy het vliegtuig in te lopen. Al 4 of 5 keer mee gevlogen en is nog hartstikke netjes.

9 maanden geleden

Reactie op demamvan

Joolz aer+ topding
Is de joolz aer niet nog erg groot? Ik heb de Nuna demi grow kinderwagen en vind deze zo zwaar… maar als ik

9 maanden geleden

Reactie op demamvan

Joolz aer+ topding
Is die wel compacter dan de Nuna wagen?

9 maanden geleden

Reactie op maima

We hebben joolz aer en die mag als hand bagage mee. Eerder namen we de doon ...
Ook even aan jou de vraag ☺️ is de vind de joolz mooi maar is deze nou net zo groot als de Nuna wagen set… of echt wel handzamer

9 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo butterfly en zijn er erg blij mee. Rijdt als een zonnetje, mag mee in de cabine met vliegen en scheelt veel ruimte in de auto tov onze kinderwagen

9 maanden geleden

En hoewel mijn kinderwagen niet in het ruim is geweest, hebben we met vliegen wel de maxi Cosi ingecheckt. Die kwam ongeschonden terug maar bij die band kregen ook 2 mensen hun wagen gehavend terug uit het ruim..