4 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb mij hier ook in verdiept en ben uiteindelijk uitgekomen op de gb pockit city buggy. Deze past bij ons in de fietstas. Echt ideaal. In en uitklappen gaat heel gemakkelijk. Had ook gezien dat sommige een buggy voor in de fietskrat doen, maar heb helaas geen voordrager op mijn fiets, dus als je dat wel hebt, is dat ook nog een idee. https://www.amazon.nl/Pockit-All-City-Fashion-maanden-Velvet/dp/B08BX74R9L/ref=asc_df_B08BX74R9L/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572434316107&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=1553406396611663963&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064410&hvtargid=pla-932627493730&psc=1&mcid=a89f1dfb814637c8bf68599c25f213ae

7 maanden geleden

Hee, ik weet niet of je er nog iets aan hebt, maar wij doen het zo! Ik heb een krat van Basil in maat L en daar past de buggy precies in. Wij hebben de Indy 2 van kinderkraft maar ik weet dat de joolz air ook past. Die is alleen iets duurder. De binnenmaat van het kratje is 45,5cm breed en de buggy is 45 cm. Dus het past precies en zit goed stevig erin. Fietsen ermee gaat ook prima, is helemaal niet zwaar.

7 maanden geleden

Reactie op ChloëOriana

Hee, ik weet niet of je er nog iets aan hebt, maar wij doen het zo! Ik he ...
Ik heb ook zo'n krat alleen dan achter op mijn fiets en vervoer daar de buggy in. Wij hebben een novi baby sky buggy.

7 maanden geleden

Wij zijn nog niet zover. Maar "vroeger" zag je dat vooral zogenaamde paraplu buggys hiervoor gebruikt worden. Die vouwen dus anders op, en heb je van die fietsdragers voor. "Steco buggy mee" is dan een voorbeeld van zo'n drager. Maar nogmaals, geen persoonlijke ervaring. Ik weet alleen dat ze dit zo een aantal jaar terug vooral deden. Je ziet dit soort buggys nogsteeds, maar degene die als vierkant pakketje opvouwen zijn de laatste jaren populairder dan de paraplu buggys, dus je ziet het minder. Maar werkt nog steeds goed ☺️