17 Reacties

5 maanden geleden

Geen antwoord op je vraag maar wiij hebben de buggy in een flightbag ingecheckt als odd size bagage en dit is helemaal prima gegaan. Vorig jaar een 2e hands kinderwagen en onze maxi-cosi ook gedaan en was ook echt prima gegaan. Als je buggy de juiste afmetingen heeft voor handbagage is het nog steeds geen garantie dat het mee mag in de cabine als de vlucht vol is.

5 maanden geleden

Oh misschien kun je een buggy huren voor je vakantie? Of ook een tweedehands gebruiken voor je vakantie?

5 maanden geleden

Joolz aer, niet laten labelen in tas gewoon mee als handbagage nog nooit gezeik gehad

5 maanden geleden

Tegenwoordig gaan bijna alle buggys in het ruim ivm plaatsgebrek. Ik heb mijn buggy nog geen 1 keer mee mogen nemen terwijl die wel het juiste formaat heeft. We konden hem wel meenemen totdat we aan boord gingen.

5 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo butterfly, die mag mee in de cabine. Superfijn ding voor op vakantie (gebruik thuis ook meestal die, heel fijn voor als je in en uit de auto moet)

5 maanden geleden

Tegenwoordig gaan alle buggy's in het ruim dus het maakt echt niet uit welke je meeneemt

5 maanden geleden

Net terug van vakantie; alle buggy’s gingen het ruim in. Je mag ze wel tot het laatste moment meenemen naar de gate. Wij hebben de easywalker jackey2 en de hoes erbij gekocht die er omheen kan. Ging echt prima!

5 maanden geleden

Nee hoor, de truc is geen kabel erom laten doen? Met label moet die t ruim in

5 maanden geleden

Reactie op Kyralj

Nee hoor, de truc is geen kabel erom laten doen? Met label moet die t ruim ...
Ze moeten toch echt het ruim in. Zonder label heb je ook nog kans dat je hem niet meer terug krijgt 😅

5 maanden geleden

Reactie op Chan11

Ze moeten toch echt het ruim in. Zonder label heb je ook nog kans dat je he ...
Nee hoor, ik vlieg echt regelmatig nog nooit gebeurd doe hem altijd in die hoes net voor boarden . En laat hem bij bagage afgeven nooit labelen 😄

5 maanden geleden

Wij hebben de dubatti smart. Echt een top ding en heel compact op te vouwen. We vlogen onlangs vanaf Rotterdam en Palma en beide kon ie gewoon mee in de bagage bak (Transavia) je moet m gewoon in de hoes doen en onder de arm houden alsof het een soort tas is. Het label wat je krijgt bij het inchecken vouw je ff naar de binnenkant. Grote kans dat ze niks doorhebben en je buggy mee kan. Hihi

5 maanden geleden

Reactie op Kyralj

Nee hoor, ik vlieg echt regelmatig nog nooit gebeurd doe hem altijd in die ...
Iedereen heeft andere ervaringen 😊 Ik heb bij de afgelopen vluchten met eurowings en tui geen buggy mogen meenemen, niemand tijdens onze vlucht. Alle bagage wat het vliegtuig in ging werd goed gecheckt.

5 maanden geleden

Jaa klopt hoorde dat ook dat als het een drukke vlucht of wat anders kan niemand het mee nemen maar dankjewel iedereen voor al jullie ervaringen 😁

5 maanden geleden

Nou en weeer de buggy gewoon mee aan boord gehad 😀 gewoon vlak voor boarden in de hoes doen en doorlopen

5 maanden geleden

Ik snap het hele probleem niet zo dat de buggy niet het bagageruim in mag. Wij vliegen vaak (1 à 2 keer per maand korte vluchten) en echt maar een sporadische keer meegemaakt dat de buggy mee als handbagage mee mocht nemen. Ik vond het juist ontzettend vervelend dat ik die buggy daar bovenin de vakken moest proppen. Bij ons gaat die mee t/m de gate en pas in de tunnel/buiten gaat die met het personeel mee (mits deze gelabeld is bij check in). Wij hebben een Dubatti Smart, helemaal tevreden over.

4 maanden geleden

Wij waren bijna onze buggy kwijt 🤣 Iedereen moest ze inleveren in de tunnel/ingang vliegtuig en daar gaven ze aan dat we hem via de bagageband terug zouden krijgen. Na landen direct de bus in gelopen en bij het wegrijden zag ik onze buggy eenzaam op de grond liggen naast het vliegtuig 😅 Gelukkig konden we hem nog snel pakken. Zo druk bezig geweest met de kinderen dat we niet eens door hadden dat de rest wel met buggys in de bus stonden 🤦‍♀️

4 maanden geleden

Wij hebben de easy walker jackey 2 en hebben er een tas bijbesteld. Laten labelen bij het inchecken en daarna pas net voor het instappen ingepakt en aan het vliegtuigpersoneel gegeven. Die van ons ging gewoon last minute in het ruim en werd bij odd size bagage weer in goede staat afgeleverd.