5 Reacties

één jaar geleden

Hoi. Super herkenbaar.. hier ook een 2e zwangerschap met een dreumes van 15 maand 😅 Heb sinds deze week echt juist dezelfde symptomen.. ik ben al naar de gynaecoloog en vroedvrouw geweest maar alles is/lijkt ok. Toch ben ik er ook niet zo gerust op.. maar we moeten afwachten zeker? Misschien een kwaaltje dat niet vaak voorkomt? Succes!

één jaar geleden

Ik heb ook meer en meer last van indalingsweeen (34 weken nu, eerste zwangerschap). Voelt alsof ik inderdaad heftige darmkrampen heb. Hele felle steken die soms 2u kunnen aanhouden.. Ik leg me dan eventjes neer en daarna gaat het weer beter. Ik merk ook dat ik het rustiger aan moet doen. Makkelijker gezegd dan gedaan 😅 Baby is hier ook heel bewegelijk dus ik maak me niet meteen zorgen. Komende maandag heb ik al een controle staan bij de gynaecoloog, dus ik ga het dan een keertje navragen. Als je niet zeker bent, zou ik nog eens contact opnemen met je verloskundige.

één jaar geleden

Zeker herkenbaar toevallig gisteren met m’n verloskundige erover gehad 🤭 Ze gaf aan dat doordat het de 2e keer is je baarmoeder sneller harde buiken geeft en al eerder gaat oefenen met voorweeen etc ☺️

één jaar geleden

Oh wow ik heb dit echt precies hetzelfde! En ook een kleintje thuis van bijna 2. Afgelopen week ook ziekenhuis geweest alles is gewoon oke denk dat het de indalinsweeén zijn

één jaar geleden

Nou dames, uiteindelijk toch naar de verloskundige gegaan. Blijkbaar heb ik een blaasontsteking, urine is nagekeken. Dit wordt nog een keer gedaan door de huisarts straks en ik zal wel een ab-kuur krijgen hiervoor