8 Reacties
9 maanden geleden
Bij ons was dat het teken om het Nunki lakentje weg te halen! Hij slaapt sindsdien heerlijk op z鈥檔 buik! En hij rolt overdag niet van z鈥檔 buik naar rug, maar dat doet hij blijkbaar in z鈥檔 slaap wel gewoon. En anders moet je hem nog een tijdje helpen om terug naar zijn rug te draaien als hij huilend wakker wordt en niet terug kan rollen. Hier moest ik dat ook een paar keer doen en sindsdien doet hij het zelf
9 maanden geleden
Hij was eerder ook altijd een rugslaper. Ze zijn inmiddels sterk genoeg om hun hoofdje te draaien als ze hun hoofd in het matras leggen. En anders roepen ze je wel als ze het even niet meer weten
9 maanden geleden
Hi hi, dit hadden wij een maand geleden ook. Onze dochter is inmiddels ook een Buikslaper. We hebben een keer nacht geprobeerd zonder laken, maar dat ging niet zo goed, want ze draaide nog niet goed terug en zonder het laken snapte ze dat toch niet ofzo.
Uiteindelijk nog even gelaten het laken, en ze sliep prima op haar buik inclusief laken. Tot dat ze goed kon terugrollen en ze ook begon te tijgeren hahaha. Toen maar snel het laken weg gehaald.
Wat betreft kussen, wellicht is dat nu niet meer nodig, aangezien hij toch lekker op zijn buikje slaapt.
9 maanden geleden
Bedankt voor de reacties. Heb het middagslaapje geprobeerd zonder kussen, dat was echt drama. Want hij ging ineens alle kanten op馃槴 maarja is ook een kwestie van gewenning natuurlijk.. ik kijk het nog even aan, wellicht dat ik het lakentje gewoon elke nacht iets losser doe en dan uiteindelijk helemaal weghaal
9 maanden geleden
Reactie op lisawil
Bedankt voor de reacties. Heb het middagslaapje geprobeerd zonder kussen, d ...
Ja steeds iets losser doen is slim 馃槉 het is even wennen, maar het waard! Ik heb een betere slaper er voor terug gekregen!
Misschien starten met het ochtendslaapje zonder laken/kussen? Die hoeft niet perse zo lang te zijn (hier in ieder geval). Ik ritste het lakentje dan even dicht en legde ik hem erop. Als het dan alsnog drama is kon ik hem er altijd nog onder leggen 馃槄 zo ook begonnen met de middag en nachtslaap en nu durfde ik hem er pas echt uit te halen
9 maanden geleden
hier slaapt mijn kleintje van 9 maand ook met refluc kussentje van domoo en nuki lakentje...
dat reflux kussentje ik denk dat ze nu oud genoeg zijn om hun gezichtje te draaien...
nuki lakentje slaapt hij ook nog onder maar ik doe het niet meer zo strak