12 Reacties

8 maanden geleden

Ik zou best gewone melk doen. Maar havermout bijv kan je ook met water maken.

8 maanden geleden

ik doe het met poedermelk, dus flesvoeding :) Veel makkelijker dan idd steeds afkolven. Ik gebruik de Hipp combiotik 1

8 maanden geleden

Ik geef om deze reden geen pap. Waarom wil je pap geven? Mijn zoon krijgt 's ochtends en 's middags een boterham en soms bananen pannenkoek bijvoorbeeld.

8 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Ik geef om deze reden geen pap. Waarom wil je pap geven? Mijn zoon krijgt ...
Ze vindt het erg lekker en boterhammen niet dus zo krijgt ze toch vezels binnen

8 maanden geleden

Reactie op Charlotte23

Ze vindt het erg lekker en boterhammen niet dus zo krijgt ze toch vezels bi ...
Ohja dan is het inderdaad een goed alternatief. Misschien kan je inderdaad eens havermout met water proberen en daarvoor of daarna gewoon uit de borst laten drinken. Dan ben je van het kolven af.

8 maanden geleden

Ik maak havermout met heet water, en doe er kleine stukjes appel/peer in, dat wordt ook zacht met het hete water. Even laten staan tot het afkoelt en hij kan het eten.

8 maanden geleden

Wat voor havermout gebruiken jullie? Gewone of brinta oid? Ik wil hier ook mee beginnen..

8 maanden geleden

Ik mix de haverpoeder met griekse yoghurt en fruit 😁, dit krijgt hij dan s’ochtends als een soortvan fruity oatbowl haha (lekker hip)

8 maanden geleden

Ieder havermout voldoet wel. Thuis heb ik een biologische, maar maakt niet zoveel uit denk ik.

8 maanden geleden

Ik heb na jou topic ook eens havermout gemaakt. Eerst appeltjes in water koken en dan de havermout erbij en eventueel extra water en wat kaneel. Hij vond het heerlijk! Maar kan prima dus met water :)

8 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb na jou topic ook eens havermout gemaakt. Eerst appeltjes in water ko ...
Wat een goed idee! Gaan we proberen. En gewoon ‘grote mensen’ havermout? Of een wat fijnere? Ze tuft namelijk stukjes zoals broodpitjes maar al te graag weer uit🤣

8 maanden geleden

Reactie op Charlotte23

Wat een goed idee! Gaan we proberen. En gewoon ‘grote mensen’ havermout? Of ...
Ik heb AH volkoren havermout gegeven die ik nog had staan. Ik weet niet wat de reden is dat een baby geen gewone havermout mag.. het is niet te grof en ze eten ook brood dus waarom geen havermout (als iemand dit weet hoor ik het graag 🤣) De babypap vanaf 8 maanden heeft allemaal verschillende granen die ik net even snel opzoek. Geen idee wat hier het voordeel van is. Ik geef het sowieso niet elke dag maar ga het nu voor de afwisseling geven.