9 Reacties

8 maanden geleden

Mijn dochtertje is verzot op die zoef zoef dieren 😅

8 maanden geleden

Onze jongen is 5 mei 1 jaar, ik ben fors overtijd gegaan ;-) Maar wij denken aan een loopfiets, natuurlijk voor zowel jongens als meiden leuk. Miss nog wel vroeg, afhankelijk van de motorische ontwikkeling van je kindje

8 maanden geleden

Wij gaan voor een modderkeuken. Gewone keuken hebben we al, anders is dat ook zeker een leuke!

8 maanden geleden

Wij gaan voor een grote watertafel. Een keuken en loopfiets hadden we al van haar zus anders zijn dat ook hele leuke cadeaus

8 maanden geleden

Deze krijgt ons zoontje van ons voor z’n eerste verjaardag.🤩 Van z’n ene beppe een loopauto (voor binnen) en dan van zijn andere pake en beppe een buiten water/activiteiten tafel.

8 maanden geleden

Of het aan gaat slagen, kan ik nog niet zeggen maar hier staat op het verlanglijstje: activiteitentafel, vtech toet toet, duplo, leesboekjes, zandbak

8 maanden geleden

Onze oudste kreeg een loopfietsje van Puky (met 4 wielen) voor dr verjaardag, super leuk! De middelste kreeg voor dr eerste verjaardag een hele dierentuin van Duplo (van marktplaats gekocht),, voor onze jongste heb ik nog geen idee wat we gaan geven.. we hebben nu al zoveel speelgoed 😅

8 maanden geleden

Bedankt voor de goede tips allemaal, ik ga eens kijken voor haar!

8 maanden geleden

Onze oudste kreeg zo’n scootertje (soort loopfiets) voor haar verjaardag en een montessori toren om te helpen in de keuken. Die laatste is echt het allerbeste kado wat we ooit hebben gegeven. Nu vragen we voor de jongste haar eerste verjaardag een zandbak en huisje voor in de tuin, maar dat is eigenlijk voor de oudste vooral leuk nu en voor haarzelf nog een beetje vroeg 😅