17 Reacties

6 maanden geleden

Mijn zoontje 10 mei! Ik kan gewoon niet geloven hoe snel het is gegaan🥺🥺 ik zat te denken aan een driewieler, blokken voor de rest vind ik het ook heel moeilijk en weet ik ook niet echt iets

6 maanden geleden

Onze zoon wordt maandag 1 jaar! Wij geven hem een little dutch activiteitentafel en een tipi tent

6 maanden geleden

Hier een loopfiets (Bandits & angels, vanaf 1 jaar, nu driewieler om te bouwen naar 2 wielen), ze krijgt foamkussens om mee te klimmen/bouwen etc, een tipi tent met kussen, lichtjes en dekentje om daarin te kunnen spelen, een zachte pop (kan ook voor jongens overigens), water/zandtafel waar ze mee kan spelen en modder mee kan maken, badspeelgoed, buitenspeelgoed (schommel, glijbaan, zoiets?), boekjes, zandspeelgoed, duplo, connetix of smartmax ofzo, little people speelgoed, zoef zoef auto's

6 maanden geleden

Wij geven een grasmaaier zodat hij “samen” met zijn vader kan maaien en leren lopen en een schommelmand

6 maanden geleden

Een speelkeuken

6 maanden geleden

Ons zoontje krijgt een (tweedehands) wheeliebug en een schommel voor in de tuin aan de pergola

6 maanden geleden

Aanwijsboekjes, muziekmat, muziekinstrumenten staan bij ons op het lijstje. En een zandbak, waterspeelmat voor als ze net wat ouder is 😀

6 maanden geleden

Wij geven een junior activity gym van little tikes. Zit een klein glijbaantje of en hij kan door de gaten kruipen.

6 maanden geleden

Onze kleine man krijgt zandbak speelgoed en van zijn opa en oma een loopfiets daarnaast vragen wij om oude pannen en pollepel voor in de zandbak of als waterspeelgoed en een bal staat op het lijstje

6 maanden geleden

Hier van opa een zelf getimmerde modderkeuken. Van ons stapelsteinen, die zijn ook echt een mega succes!

6 maanden geleden

Hey vraagje over de zandbak mijn kleine kan alleen nog staan nog niet lopen maar kan ik het als cadeau geven en dat hij wat later ermee kan spelen.. zandbak dan in huis of op onze balkon terras ( zonder zand )

6 maanden geleden

We hebben al heel veel in huis dankzij familie ((loop)fietsjes, keukentje, zandbak, watertafel, glijbaan, boeken etc.). Daarom hebven we nu gekozen voor een combiset van een klimboog, klimrek en glijbaan van buxibo. Hier zijn de keuken, zandbak en fietsjes overigens echt een blijvend groot succes bij de peuter, dus dat zijn wel aanraders. De bijna-dreumes is ook dol op de zandbak en speelt daar superlang in.

6 maanden geleden

Reactie op Firsttimemommyi

Hey vraagje over de zandbak mijn kleine kan alleen nog staan nog niet lopen ...
Hoezo zou zandbak niet kunnen als ze niet kunnen lopen? Onze dochter speelt al weken heerlijk in de zandbak en die loopt ook echt nog niet haha

6 maanden geleden

Reactie op Wajomanza

Hoezo zou zandbak niet kunnen als ze niet kunnen lopen? Onze dochter speelt ...
O sorry ik had een ander zandbak in mijn hoofd, de ene met pootjes er is natuurlijk ook een schelp zandbak haha

6 maanden geleden

Reactie op Firsttimemommyi

O sorry ik had een ander zandbak in mijn hoofd, de ene met pootjes er is na ...
Oh zo eentje haha, ook leuk! Maar kan denk ik ook wel als ze alleen staan en nog niet lopen! Lekker friemelen met het zand!

6 maanden geleden

Wij geven een driewielerfietsje met duwstang. Later kan die zonder stang, of als loopfiets en met en zonder wielen. Verder op t lijstje buitenspeelgoed oa waterspeeltafel, zwembad met dakje, zandbakschelp en accessoires voor daarbij. Verder oa gitaartje, megabloks, houten auto's , en speelgoed voor onder de douche

6 maanden geleden

Die van ons heeft een schommel gekregen, heel praktisch ook om zo je handen even vrij te hebben in de tuin en je kleintje erbij te hebben.