9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben wel wat cadeautjes aangeschaft. Gewoon wat dingen die ze nodig had en dat ingepakt. Oh en een grote aquaplay baan, maar dat is eigenlijk meer omdat ze in november jarig is en in de zomer dus nooit echt iets krijgt. Ik denk dat wij gewoon af en toe een cadeautje gaan doen. Ik weet ook dat er wat visite komt die ook wat voor mijn dochtertje mee neemt.

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Dat gaan wij misschien ook wel doen!

3 jaar geleden

Wij gaan wat kleine cadeautjes kopen. En daarnaast vooral zorgen dat ze overal bij betrokken wordt en we qualitytime met haar blijven houden. Maar mocht het voorkomen dat er visite komt met allerlei cadeaus voor haar broertje, dan kan zij een klein cadeautje uit haar mand uitzoeken. Hier wordt onze dochter eind april 3 en krijgt zij eind mei een broertje..

3 jaar geleden

Wij kopen een tutdoekje met naam voor de baby en een bijpassende knuffel met naam voor grote broer. Zodat ze samen het zelfde hebben.

3 jaar geleden

Wij wilde een cadeau kopen voor ons zoontje. Zat zelf iets te denken voor op het strand(zandbak), grotere stevige schep/kruiwagentje zoiets. En vooral betrekken bij de baby en quality time met hem. Ons zoontje is dan 2 en 4 maandjes.

3 jaar geleden

Ik heb deze week een baby pop gekocht en als z’n zusje geboren is krijgt m’n zoontje er een poppenwagen bij. Zo kunnen we samen met de kinderwagen lopen

3 jaar geleden

Leuk idee! Wij willen dit ook doen. Zoon is 3,5 jaar als zijn zusje komt en krijgt t allemaal al heel goed mee. Denk dus ook dat er meer kans is op ‘van de troon gestoten worden’ dan als je kindje nog geen 2 jaar is. Leuke podcast over: ‘de tweede’ op spotify. Mijn zus kan zich dus nog heel goed herinneren dat ze elke ochtend op t grote bed mocht zitten met onze moeder en ons zusje en dat zij ook een kado kreeg. Ze was toen wel al 5 jaar maar heeft hier een hele levendige, warme herinnering aan!

3 jaar geleden

Reactie op Mellyhasababybelly

Wij kopen een tutdoekje met naam voor de baby en een bijpassende knuffel me ...
Wij hebben ook zoiets gekocht maar dan twee beren, ene een jongen andere een meisje, die de baby en grote broer krijgen zodat ze hetzelfde hebben. Vond het ook wel een mooi idee voor later, dat ze dit dan allebei gekregen hebben bij de geboorte van de tweede.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 2 (januari) krijgt van ons een armband met daarop haar eigen naam gegraveerd als haar zusje geboren is en mag gezien mama in t ziekenhuis is daar ook een ballon uitzoeken🤭 verder krijgt ze daarnaast na de kraamperiode ook nog d’r eigen fietsje om de zomer met zijn 4tjes in te gaan 🥰