13 Reacties

10 maanden geleden

Wij zijn er begin december geweest en toen was er een houten kinderstoel met blad en riempjes tussen de benen om mee vast te zetten. Er zat geen kussen in en voor onze baby was die niet zo comfortabel omdat ze er vrij los in zat. De riempjes waren naar mijn mening niet zo betrouwbaar. Dat was in center parcs België terhills.

10 maanden geleden

In de huttenheugte hadden we echt grote houten kinderstoelen. Denk dat kinderen van 6 daar nog in hadden gepast 😅 Zoontje van 7 maanden die al mega stevig kon zitten gleed daarin echt alle kanten op. Maar voor een paar dagen was t wel te doen.

10 maanden geleden

Wij hadden een plastic kinderstoel. Geen ikea maar een andere. Zat een riempje tussen de benen maar was toch te groot. Uiteindelijk maar kussen van de bank onder dr kont. Maar kon dan niet even heen en weer lopen ofzo.

10 maanden geleden

Als je plek hebt in de auto, zou ik de Ikea stoel uit elkaar halen en meenemen ☺️

10 maanden geleden

Verschillend in elk huisje naar mijn ervaring. Als de stoel te groot is rollen wij een handdoek op en doen die rondom haar, zodat ze niet alle kanten opgaat. Heb ook wel eens gewoon de kinderwagen gebruikt als eetstoel

10 maanden geleden

Wij hadden ook een heel groot kinderstoeltje bij centerparcs (Drenthe) Gelukkig hadden we de zitverkleiner mee! Restaurants hebben wel gewoon ikea stoeltjes. Als ze nog niet stevig zit zou ik voor de zekerheid het stoeltje meenemen als het nog in de auto past, en zowiezo de verkleiner.

10 maanden geleden

Dat is ook onze ervaring, de center parcs stoelen zijn best groot en meer gericht op kinderen die echt al goed kunnen zitten. Wij hebben ondertussen 5 parken in Nederland en België gezien 😄 Ik zou ook het eigen stoeltje meenemen als de ruimte dat toelaat.

10 maanden geleden

Ga ik het Ikea stoeltje bij m’n ouders even ophalen en meenemen! Thanks voor jullie ervaringen 😁

10 maanden geleden

Verschilt heel erg per huisje/park. Bij de ene is alles mooi up to date en bij een ander staat een oude houten variant. Of zo'n hele grote met voetenplankje, riempjes en de hele mikmak. Als je zelf een Ikea stoel met verklein kussen hebt zou ik die gewoon lekker zelf meenemen. Zoveel ruimte kost dat ook niet. En ben je hem niet nodig dan niet...

10 maanden geleden

Wij vullen een stoeltje vaak gewoon op met een gevouwen handdoek, maar als de verkleiner weinig ruimte inneemt in de auto zou ik die gewoon meenemen.

één maand geleden

Reactie op Tetsja

Wij hadden ook een heel groot kinderstoeltje bij centerparcs (Drenthe) Gelu ...
Welke zitverkleiner had jij? Wij zitten nu in de huttenheugte maar die stoel is veeeeeel te groot

één maand geleden

Reactie op Yikes

Welke zitverkleiner had jij? Wij zitten nu in de huttenheugte maar die sto ...
Vreselijke stoelen daar 😅