13 Reacties
10 maanden geleden
Wij zijn er begin december geweest en toen was er een houten kinderstoel met blad en riempjes tussen de benen om mee vast te zetten. Er zat geen kussen in en voor onze baby was die niet zo comfortabel omdat ze er vrij los in zat. De riempjes waren naar mijn mening niet zo betrouwbaar. Dat was in center parcs België terhills.
10 maanden geleden
In de huttenheugte hadden we echt grote houten kinderstoelen. Denk dat kinderen van 6 daar nog in hadden gepast 😅 Zoontje van 7 maanden die al mega stevig kon zitten gleed daarin echt alle kanten op. Maar voor een paar dagen was t wel te doen.
10 maanden geleden
Wij hadden ook een heel groot kinderstoeltje bij centerparcs (Drenthe) Gelukkig hadden we de zitverkleiner mee! Restaurants hebben wel gewoon ikea stoeltjes. Als ze nog niet stevig zit zou ik voor de zekerheid het stoeltje meenemen als het nog in de auto past, en zowiezo de verkleiner.
10 maanden geleden
Ga ik het Ikea stoeltje bij m’n ouders even ophalen en meenemen! Thanks voor jullie ervaringen 😁
10 maanden geleden
Verschilt heel erg per huisje/park. Bij de ene is alles mooi up to date en bij een ander staat een oude houten variant. Of zo'n hele grote met voetenplankje, riempjes en de hele mikmak.
Als je zelf een Ikea stoel met verklein kussen hebt zou ik die gewoon lekker zelf meenemen. Zoveel ruimte kost dat ook niet. En ben je hem niet nodig dan niet...
één maand geleden
Reactie op Yikes
Welke zitverkleiner had jij? Wij zitten nu in de huttenheugte maar die sto ...
Vreselijke stoelen daar 😅